Hasse D
Medlem
Tjabbas!
Jo det verkar skitkul att åka med på denna Vätterntur som jag aldrig provat men det är så mycket annat som måste passa in under sommarperioden. Jag avvaktar vilket datum som beslutas och hänger på om jag kan. 'tar med en sovsäck som förr i tiden om det inte finns plats på hotellet. Man har ju sovit i busskurer förut!
Hasse D
Jo det verkar skitkul att åka med på denna Vätterntur som jag aldrig provat men det är så mycket annat som måste passa in under sommarperioden. Jag avvaktar vilket datum som beslutas och hänger på om jag kan. 'tar med en sovsäck som förr i tiden om det inte finns plats på hotellet. Man har ju sovit i busskurer förut!
Hasse D
Fan, tryckte på gilla av misstag.
Fast på tal om Sixty, han finns inte med på Vättern Tour. Vet du något?
McThrux finns inte heller med? Vet du något Ahoff? Har han spolats bort?
Speedtwin är inte med, någon som vet? Kanske speedtwin (Edward Turner) himself vet och kan meddela sig.
Hasse D, ska du med? Det borde du för att få in lite Hinkley-kultur i ditt gamla Meriden-hjärta.
Stockholmare- Uppsalabor. Hs01jowe, fick jag det rätt där, ska du mä?
yonsson ä mä å på alla möjliga datum.
Sen finns det en drös till som skulle kunna köra med. Skriv upp er alla snarast möjligt.
Vi kanske blir så många att vi måste köra i två grupper bitvis i år. Vore ju jäkligt kul att dra in 20 trajor på torget i Askersund och hamnen i Gränna. Då "äger vi" som kidsen säger. Fast hur håller man ihop 20 Trajor på slingervägarna. Det går bara inte. Så anmäl er snarast möjligt så får vi fundera ut något bra.