thruxtonerich
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 16 Aug 2006
- Hoj
- Triumph Thruxton 2004 904 cc, SÅLD. Triumph Street Triple 675 - 2010
Alikzus ...Nån typ av lyft bör du ha så att inte framändan "kollapsar".
Finns två uttag med matning under tanken, jag använder det ena till usb-laddning.Ni som har GPS-navigator monterad på någon hoj i allmänhet eller Bonneville/Thruxton/Scrambler i synnerhet: Har ni matningen kopplad direkt på batteriet (via säkring), via tändningslåset eller via ett relä som styrs av något (som till exempel tändningslåset)?
Killen med en EFI-Bonneville på "Cafe Racer Podcast" har sin Garmin direkt på batteriet och har blivit ståendes på grund av det (eftersom ECUn tydligen blockerar starten om batterispänningen blir för låg), så det känns inte så smart.
Provkörde en street triple i onsdags!!
Jo, det lutar nog åt det! Det blir isf Shorty modellen
Provkörde en street triple i onsdags!!
Was it nice? What is that for kind of a question? It is always nice with a new slut. At least the first time. But in the long time it's always better to stay with mama. You'll see! Then if you call the new slut Street Triple or Speed Triple it's all the same shit.You better stay with mom. Be sure! I am!Var det trevligt?
Hur är proceduren om jag vill skjuta upp gaffelbenen i kronan? Räcker det är lätta på skruvarna (och flytta på sådant som hamnar i vägen)? Bör jag hissa upp framänden eller ställa hojen på ett stöd innan jag sätter igång? Jag tänker nämligen prova att sätt mina clip-ons ovanför innan jag drar till Falkenberg om ett par veckor.
Jag har min TomTom kopplad direkt på battteriet, enligt tillverkarens instruktioner, på min Sprint. Och min (ovetenskapliga) uppfattning är att den drar ström även när den är avstängd.Ni som har GPS-navigator monterad på någon hoj i allmänhet eller Bonneville/Thruxton/Scrambler i synnerhet: Har ni matningen kopplad direkt på batteriet (via säkring), via tändningslåset eller via ett relä som styrs av något (som till exempel tändningslåset)? *klipp!*
Skall du köpa Predators? ;P
Jorå, nu är de beställda. "Shorty Predator" blev det, tycker de passar väldigt bra på Thruxton. Sjukt dyra, men jag har råd, så va fan. Hoppas de är snabba att skicka iväg dem nu bara!
Ni som har GPS-navigator monterad på någon hoj i allmänhet eller Bonneville/Thruxton/Scrambler i synnerhet: Har ni matningen kopplad direkt på batteriet (via säkring), via tändningslåset eller via ett relä som styrs av något (som till exempel tändningslåset)?
Killen med en EFI-Bonneville på "Cafe Racer Podcast" har sin Garmin direkt på batteriet och har blivit ståendes på grund av det (eftersom ECUn tydligen blockerar starten om batterispänningen blir för låg), så det känns inte så smart.
Was it nice? What is that for kind of a question? It is always nice with a new slut. At least the first time. But in the long time it's always better to stay with mama. You'll see! Then if you call the new slut Street Triple or Speed Triple it's all the same shit.You better stay with mom. Be sure! I am!
Jag har provat olika men det funkar fint från sidostödet och bara lossa lite lätt så att man får knacka med en gummihammare dit man vill. Ett väldigt enkelt jobb som går att utföra på oräkneliga sätt och alla kommer att lyckas bra.
Att teckna ett OK/Q8 kort innebär att du får en ny analog Sverige karta varje år. Kostnadsfritt och okänsligt för mottagningsförhållanden.
Hasse D
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |