BJN
Avliden medlem
"Kort repetition: du som kör Thruxton eller syrrorna Bonneville och Scrambler är välkommen att köra med. Vi utesluter inte andra hojar för att vi är så "fina" av oss, utan för att detta är Thruxtontrådens egna lilla sommarträff. Och då är det konstigt om det kommer någon Intruder, Gixxer, R1:a eller annat på vår egen trajjaträff - där vi nördar in oss på våra egna moppar..."
Nu känner jag mig diskriminerad!!
Har precis varit inne och noterat mig för Vätternrundan.
Nädå Thruxtonerich du är inte diskriminerad. Det tror jag inte heller att TMax avsåg då han skrev sitt inlägg. Han skrev så för att han måste skriva så. Träffen kan inte svälla ut till någon allmän hojträff. Nu senast såg vi ju att det också kan bli problem om antalet blir riktigt stort. Då oavsett hojmodell.
TMax och jag har inte pratat om detta nu men vid något tillfälle tidigare och vi var då helt överens. Den som tidigare har varit Thruxton-ägare och känd i tråden får givetvis köra med gruppen. Så har vi redan gjort en gång då CharlieC körde med på sin SpeedTriple.
Jag tror att både TMax, jag och alla andra som träffat dig ser fram emot att du som vanligt väntar vid Tiveds kyrka.