BJN
Avliden medlem
Nej, det beror verkligen inte på krampaktigt grepp/förarpanik/kompensering.. släpper nästan styret helt när det börjar självsvänga, det rätar inte ut sig förrän jag kommit ner under 150 igen, så det är hastighetsberoende, så mycket vet jag.
Har sällan hårt grepp faktiskt, gammal handledsskada gör att jag inte kan spänna höger hand nån längre stund innan det börjar somna..
Det har jag heller aldrig trott twintorsk att det är du som gör någe galet. Fjärran från det!
Guy Martin fick dock frågan av en reporter en gång. Det ser ut att wobbla och kränga en hel del ibland. Vad gör du åt det? Guy Martin hasplade då ur sig några guturala läten som jag efter tre månaders lyssnande översatte till : Jag ger mer gas så rättar det upp sig av sig själv.
Därav mitt inlägg.
Sen hoppas jag att du löser problemet så att du hinner i tid till Vätternturens samling 2015. Hade du haft det här problemet 2012 så hade du aldrig hunnit i tid då du inte ens var vaken när Yonsson skulle hämta dig. Sen var du inte i tid men i a f där innan vi gav oss av. Du måste ha pressat 200 minst för att ta dig dit på den tiden?