Ja kort och smal. Inte säker på vad den väger men det är mycke skrot som jag kapat bort. Bygget lär fortsätta under vintern. Riktigt sugen på USD gaffel!! Nä byggtråd är det dåligt med men här är en bild från sidan.View attachment 369574
Måste säga att den ser läcker ut redan.Ja kort och smal. Inte säker på vad den väger men det är mycke skrot som jag kapat bort. Bygget lär fortsätta under vintern. Riktigt sugen på USD gaffel!! Nä byggtråd är det dåligt med men här är en bild från sidan.View attachment 369574
Riktigt bra! Skulle vara än fräckare med styrhalvorna under den övre kronan Hur som brutal!
Paketet tillhör projektet, pic kommer imorgon när det packas upp.Nyfiken...vad finns i paketet ?
R1 framskärm finns på köp&sälj för 300:-
Själv har jag FZR 1000 fälgar som är väldigt lika YZF 750...kan det vara av intresse ?
View attachment 369903
TRXens kopplingsschema är här. Markerat det som involveras i neutralen med röd pil.
Syns dåligt för det är taget med kamera från Haynes boken.
Men mitt problem har nog att göra med den ljusgröna kabeln som ovanför "neutral switch"
går in i "ignitor unit" och nedanför går in i "starter circuit cut-off relay".
OJ, verkar vara ett rejält projekt med ramen! Är det "bara" trevligare look
du är ute efter eller kommer du även få andra vinster på köpet?
Har förstått detta och antagligen har jag inte kopplat in rätt tåtar från början.Det brukar vara kopplat sånt att neutrallampan har spänning hela tiden och sen jordas den mha växelpedalen när man lägger i friläge. Så var det åtminstone på min RD.
Tack.Känns alltid som julafton vid paketöppning !
Fan va glad man blir då man läser att forum kompisar från andra länder hjälper en med saker...man vet ju hur uppskattat det blir.
Imponerande rambygge....hoppas du tar dig igenom det på ett bra sätt.
Ok När jag monterade KOSO på RDn så hade jag originalinstrumenteringen liggandes bredvid vilket underlättade en hel del. Nå du löser det säkertHar förstått detta och antagligen har jag inte kopplat in rätt tåtar från början.
Men den rivs ner snart och till våren när hojen sätts ihop igen så får jag ta
en ordentlig genomkörare på kablarna så det blir rätt.
Annars kan jag kanske fråga dig?Ok När jag monterade KOSO på RDn så hade jag originalinstrumenteringen liggandes bredvid vilket underlättade en hel del. Nå du löser det säkert
Tack!Vill du kan jag komma och hjälpa till och flytta pannorna! Fast nä Grymt projekt för övrigt! Ser fram emot goa höstbilder inom kort!
Putte
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |