Vad tros om detta kit!?
(OBS, vet inget alls om xenon kit....)
...
Eftersom den inte kostar nåt mer än ny olja är det väl värt att göra, nästa steg är fjäderbyte för ungefär 1000-lappen.
Jo, det har vi sett. Men den är ju iaf blå...Jag tyckte det blev rätt bra, men jag har hört sägas att min hoj trots det är otäck att köra.
Vet faktiskt inte.....
Tror herrn glömde länken.
//P
...jag hade ju trassel med framgaffeln...
Nu har jag demonterat gaffelbenet och plockat ur brickor och fjäder m.m. Nu har jag lyckats få tillbaka justerstången så som jag tror den ska sitta. Den sticker inte upp 7 cm längre. Det verkar som jag bara behövde lirka lite mer, ha mer tålamod
När jag höll på med detta försökte jag även lossa insexan i botten, men insattsen som den sitter i snurrar med. Ska det vara så? Det ser visserligen ut som att det ska gå att hålla emot med ett specialverktyg, men jag trodde/hoppades att jag skulle kunna tömma gaffeloljan den vägen.
/H
Har väl förstått olagligheten i det hela nu, att det måste vara nivåreglering!?
LÄNKEN: http://hannus.se/butiken/?visa=produkter&avd=xenonkungen&produkt=129
Ta med dig en femhundring och kom upp till Kungälv så får du med dig ett TRX-anpassat kit hem. Förvisso är inte ljusbilden godkänd enl SBP, men du kommer att synas.
//Peter
Skall helt klart hållas som ett alternativ!
Har en FZR600 lampa hemma också och det är ju en 100w "projektor" lampa till heljuset....inte för att det kan mäta sig med xenon men man slipper byta. Återkommer!!
//Mattias
Halloj!
Någon av er som har en bakände till trx'en liggandes?
Gärna i dåligt skick och för en billig peng (det ska ändå kapas i den).
Bakände av ram?
Hehe, ne Bara bakkåpan. Utan kuts å lysen osv.
Hehe, ne Bara bakkåpan. Utan kuts å lysen osv.
Har du ngt liggandes?
Jag har strax båda sidorna + lilla sketänden till salu snart.....skall bara måla klart!!
grusåkandets baksida... fast bättre än Leca-kulor!Skitiga förgasare? Nää... inte jag
Fan tro't... men du har kanske rätt. Ett tag funderade jag på att hävda att det var damm från Monztagrusåkandets baksida... fast bättre än Leca-kulor!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|