Ett par timmar tidigare hade du kunnat få svarHallå, jag vill ha ett snabbt svar här. Ska gå upp från 160/60 bak till 170/70. Bra eller dåligt? Vill göra det främst för utseende...
Edit: Haha det är 3 på natten i Svedala... kanske svårt att få snabbt svar då. Fan vad slöa ni är
Köpte begagnat av en kille från Linköping. Han hade för sig det var en MRA-skiva, men jag är inte så säker på det längre. Kan tyvärr inte hjälpa med ursprunget...Ok, tror inte jag vågar 180, men 170/60 blir det. Roadtec Z6 fram och bak. Kanske något mjukare däck fram?
HansJ! Såg att du hade ett svart double bubble kåpglas. Var köpa sig? Skulle sitta perfekt på min svarta...
Förresten, den ser bäst ut i svart
Hemkommen från varbergsmässan, kan jag bara säga att Peders trx evolutione har blivit riktigt najs!
Hemkommen från varbergsmässan, kan jag bara säga att Peders trx evolutione har blivit riktigt najs!
Mitt eget bygge går långsamt framåt. Viste att det skulle bli mycket jobb, men fler än 1gng har jag funderat på va faen jag gett mig in på... Hoppas bara jag får ihop den innan semestern
Supernajs var den! ....men ägaren låg hemma fyllesjuk hörde jag!!
...och Rikard var inte heller där så resan var väl siså, kom dock fram till att kolfiberhjälm is da shit!
sa Hägerström. Typiskt, men vi kanske ses någon annan gång? kanske hos R-G engineering snart?
Det får vi hoppas!
Det blir ju lite logistik om man lämnar in i F-berg men det skall väl fixas!
Jo tjena. Medans ni går på mc-mässor och gluttar på hojar så är jag ute och kör
http://www.youtube.com/watch?v=NEXnalBg2uM
Japp det går inte så snabbt, men ni kan väl njuta av ljudet
Tackar för dom orden.
När kommer det bilder på bygget?
Är det någon som har någon erfarenhet av hur länge en kamkedja bör hålla på en trx och finns det några andra saker man ska ha koll på utöver vanligt underhåll.
Jo tjena. Medans ni går på mc-mässor och gluttar på hojar så är jag ute och kör
http://www.youtube.com/watch?v=NEXnalBg2uM
Japp det går inte så snabbt, men ni kan väl njuta av ljudet
Tror inte kamkedjan är så känslig, fast jag ska byta min nu efter 4800 mil... Men det är pga att en kam gått trögt, och jag vill ta det osäkra före det säkra. Har inte hört om något haveri pga brusten kamkedja på någon av TRX-siterna. Innebär såklart inte att det inte förekommit, men verkar inte vara något problem trots riktiga långmilare.
Ventilerna kan vara mjuka med krympande ventilspel, men det har du säkert läst/hört om. Annars är gamla bettan rätt skottsäker!
Det värsta är att vi kan väl inte mobba dig då ni har vinter heller Vad innebär vinter hos er, 12 grader och lite regn, eller?
Det med ventilerna är jag lite nyfiken på! Jag hade tänkt kolla igenom hojen lite mer noga nu i vintermörkret, menar du att dom slits i ventilsätena
och att spelet blir mindre eller? räcker det med att kontrollera spelet och justera eller måste dom slipas om eller bytas vid behov. Är väldigt nöjd med hojen annars den har ju rätt goo karraktär men är inne på att byta till en honda xr600r för att kunna leka lite mer på grus
Det värsta är att vi kan väl inte mobba dig då ni har vinter heller Vad innebär vinter hos er, 12 grader och lite regn, eller?
Nej, ventiljustering hjälper tyvärr inte när det gäller oljeförbrukningen. Det kan ha andra fördelar däremotDu kan mobba mig för att min TRX sörplar mycket olja Tror du ventiljustering skulle hjälpa?
Väldigt lite regn faktiskt. Vi har torra vintrar Du kan mobba mig för att min TRX sörplar mycket olja Tror du ventiljustering skulle hjälpa?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|