Har du sökt på både "trx850" och "trx 850". Blocket är så begåvat att du får olika resultat.
skriva trx* och kryssa i ej atv funkar också. då får man även upp denna http://www.blocket.se/vi/18467926.htm?ca=8_s&last=1
vettigt pris hade den också...
Har du sökt på både "trx850" och "trx 850". Blocket är så begåvat att du får olika resultat.
Föresten.. Upplevde den något låg, justera höjden något går väl inte gissar ja på?
Vart får man tag i en "höjningssats" om det finns.. läst i tråden men hittade inget ställe som säljer.
Sen hur påverkar det cykeln i övrigt?
Vad är bra åtgärder att göra för att få cykeln ännu trevligare? bromsar, dämpare?
Jag hade tänkt att ge min nya bästa-kompis lite service innan säsongen kommer igång. Är det någon som har testat olja från Biltema?
Det borde duga i och med att SAE20W40 är detsamma oavsett vilket märke, eller hur?
Enligt uppgift ska den dricka en del olja så jag vill kunna fylla på och byta olja ofta utan att gräma mig över kostnaden...men det kanske är en tankevurpa...
Erfarenheter? Kommentarer?
Jag hade tänkt att ge min nya bästa-kompis lite service innan säsongen kommer igång. Är det någon som har testat olja från Biltema?
Det borde duga i och med att SAE20W40 är detsamma oavsett vilket märke, eller hur?
Enligt uppgift ska den dricka en del olja så jag vill kunna fylla på och byta olja ofta utan att gräma mig över kostnaden...men det kanske är en tankevurpa...
Erfarenheter? Kommentarer?
Jag gör som KW, kör på OKQ8... fast jag beställer 20-litersdunk direkt på macken. Literpris på cirkus 64,- för SBK Racing.Erfarenheter? Kommentarer?
www.kedo.com har både +2cm & +4cm hundben, jag körde innan med originalgaffel och +4 men nu när jag har R1 gaffel blir det lite mycket.
Såg ju ut att va alldeles för dyrt för två plåtar med hål i..
Föresten en mek handbok eller liknande. Är det något som går att få tag i gärna på svenska?
Hejsan!
Tänkte jag skulle börja fräscha upp hojen lite inför nästa säsong. Bromsarna är snart slut, både skivor och klossar fram.
Finns det bra återförsäljare för nätet för det eller man får åka till närmsta Mc-affär?
Såg ju ut att va alldeles för dyrt för två plåtar med hål i..
Ingen som har ett par 4cm som kan mäta längden så kan ja göra mig ett par?
Föresten en mek handbok eller liknande. Är det något som går att få tag i gärna på svenska?
Hejsan!
Tänkte jag skulle börja fräscha upp hojen lite inför nästa säsong. Bromsarna är snart slut, både skivor och klossar fram.
Finns det bra återförsäljare för nätet för det eller man får åka till närmsta Mc-affär?
Snål???
Jag har mina +4 någonstans, förmodligen i garaget....kollar vid tillfälle.
Handbok hittar du inte på svenska men denna är guld:
http://www.motomaniac.net/trx850/hosted/manual/trxmanual.pdf
För övrigt guldforumet för kunskap....
Köper alltid mina på ebay....men nu när kronan står skit så kanske det ändå är bäst att köpa i Sverige...
Grattis
Nu är det bara att börja modda. Kanske KN filter och bluespots är en bra början:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=25629
Det har under åren varit mycket diskussioner om frambromsar (bromsok), jag kan inte påminna mig att jag sett Brembo-ok nämnas, vad är åsikterna om dessa? Min TRX är utrustad med Brembo, jag upplever att jag har lite väl mycket bett fram, max två fingrar för att inte nypa i för hårt (kanske att känslan avtrubbats eftersom jag kör mesta milen med 900:an och ABS). Nån som har erfarenheter??
Kn filter satt på, Hm bluespots.. Är dom bromsarna bolt on från r6?
Haynes har en bok för trx på svenska.
Du kan köpa Brakings waveskivor för 2113:- st (1146:- bak) hos max mc import. (www.maxmc.se)
När du ändå är igång att rusta bromsarna kan du ju även köpa mina brembo-ok åxå
2113:- per skiva?
Som fattig knegare är det lite i dyraste laget.
Finns det inga billigare någonstans?
Waveskivor är inte det en uppgradering eller jag tänker fel? Orginal duger gott åt mig iaf.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|