spookedbones
Porcus ludens
Killerwhale; skrev:Men den är väldigt standard.....vad du än skriver!
okeej...
Killerwhale; skrev:Men den är väldigt standard.....vad du än skriver!
hålla hålla
har precis påbörjat att bygga om min trx till streetfighter, men jag vill inte hålla på och kapa i ramen osv känns alltid bra att kunna få grejerna till orginal så finns det nån som kan ha tips på bakände som passar utan större ingrepp?
Well, well grabbar och tjejer.
Så är man TRX ägare.
Less is more måste ha myntats av någon som inte åker hoj, hursomhaver undrar jag vad som rekommenderas i uppgradering efter att bättre (öppnare) blås sitter på?
Mera info följer =)
Flatslide gasare och kasta luftburken, samtidigt så är väl det strax under halva priset av en turbokonvertering om man kör budget och skillnaden är ~+10hk - +70/80hk!
Måste man kasta luftburken, kan man inte bara lägga den i garaget?
@Lomma: Jag skulle uppgradera bromsarna med ok och pump från R1 tillsammans med stålomspunna slangar. Bromsarna och nya fjädrar i framgaffeln var ett lyft för min hoj...
Passar R1 bromsok rätt av? Alla årsmodeller?
Vilka fjädrar i framgaffeln?
Flatslides "har jag hört" kan vara kinkiga när man kör i stadstrafik? Trodde att kanske dynojet räckte...
Hojen är ju helt klart läcker som den är men lite mer kraft både i acc och stopp vore inte fel.
Vilka fjädrar i framgaffeln?
Asch, jag slängde den i containern!
Det skall sägas att jag har högkomp kit vilket gör att den kommer från 2000 varv redan.....
Jag kör med Öhlins, en stor skillnad mot original, åtminstone så upplever jag det så.
Kör du med 878cc kitet?
Jorå, 878
Har även kört med originalgaffel och öhlins, jag upplevde att den var kanon på fina vägar MEN...tjällossning i asfalten och man var nära att äta grönt...
Dåliga vägar är ingen höjdare med den hojen öht...
Jorå, 878
Är det någon större skillnad mot original? Jag är lite sugen att pröva 878-kitet...
Om du inte ska köra hela paketet, eller att dina cylindrar/kolvar är slitna och du ändå måste borra om, så satsa pengarna på flatslides i stället. Det är skillnad, men pris/prestanda är bättre med fuggarna!
Lutar väl åt hela paketet, men jag tänkte börja med kolvarna.
Well, well grabbar och tjejer.
Så är man TRX ägare.
Less is more måste ha myntats av någon som inte åker hoj, hursomhaver undrar jag vad som rekommenderas i uppgradering efter att bättre (öppnare) blås sitter på?
Mera info följer =)
OK, en till som är fast
Vänta dig inga underverk av borrningen, det är så lite att du knappt känner det. Har inga exakta siffror före/efter, eftersom jag gjorde en hel bunt med grejor på en gång, men det skulle förvåna mig mkt om det blir mer än 3-5 hästar. Hur mycket komphöjningen står för av detta vet jag inte heller, men plana en topp är ju billigare...
Men det är ju kul att pilla med motorerna
OK, en till som är fast
Vänta dig inga underverk av borrningen, det är så lite att du knappt känner det. Har inga exakta siffror före/efter, eftersom jag gjorde en hel bunt med grejor på en gång, men det skulle förvåna mig mkt om det blir mer än 3-5 hästar. Hur mycket komphöjningen står för av detta vet jag inte heller, men plana en topp är ju billigare...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |