Jåke är "Reiseleiter", jag kommer att vara nere nån gång runt 22 hugget, tänkte försöka peta in lite krokvägar på vägen ner... Jag kollar under morgondagen hur vi gör med nyckel, har Jåkes och Lailas nummer.TRX-joCCe skrev:@ Jåke & Hasse.
Hur har ni löst det med stugan? Kommer ni få tag i nyckeln när ni kommer, eller ska jag åka dit under dagen och hämta ut den åt er?
Kul med en 08:a till! Inte så många på vägarna, men ännu färre här inne. Du åkte inte norrut på en röd-svart 97 dagen innan midsommar? Satt i bil och längtade efter hojen i köerna...Pit-n skrev:Hallå alla
Har följt med på tråden lite på avstånd men nu bestämt att ta steget fullt ut och bekänna mig som stolt TRX ägare här i detta forum.
Är lite impad av all kunskap som finns hos Er, och för närvarande har jag inga problem och behöver inte hjälp med nåt då pärlan går och ett schweiziskt arme-ur!
Höres.
one4fun skrev:Att: BenPool!
Såg att touringbutiken säljer 49 kuggars bakdrev till TRX:n om det inte skulle räcka med det som du meckat på....![]()
Där finns även chromat kedjeskydd med TRX utskuret samt fotpinnar i alu...![]()
one4fun skrev:Såg att touringbutiken säljer 49 kuggars bakdrev till TRX:n om det inte skulle räcka med det som du meckat på....![]()
one4fun skrev:Där finns även chromat kedjeskydd med TRX utskuret samt fotpinnar i alu...![]()
När jag bokade stugan gjorde jag klart med dem att vi kommer sent, så de lägger ut nyckeln för avhämtning. Tänkte ringa å påminna dem om det idag dessutomTRX-joCCe skrev:@ Jåke & Hasse.
Hur har ni löst det med stugan? Kommer ni få tag i nyckeln när ni kommer, eller ska jag åka dit under dagen och hämta ut den åt er?
Ben Pool skrev:Om jag nu får ihop mopeden i körbart skick ikväll (dvs får ordning på upphängning av frontkåpa och får fixat h-mätare) så att jag kan ta mig upp till A-torp imorgon. Hur ser då programmet för Er ut? När börjar ni köra och när lägger ni av? Det vore ju lämpligt om jag dök upp mellan dessa tidpunkter![]()
TRX-joCCe skrev:Kan ngn kolla lite snabbt hur mycket olja man ska ha i efter oljefilterbyte?
jag har en liggandes, som du kan låna imorrn på bananBen Pool skrev:argh!! Fick inte tag i ny vajer till h-mätare idag![]()
Får se om jag löser det med annan instrumentering istället då, så jag kan köra upp
Annars får ni ha det så bra imorgon och kör försiktigt![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |