one4fun
Snart börjar bankalaset :-)
hmm, jag måste ta min med koppling på 1:an annars e d omöjligt....missar man sedan växlingen så.... börja om!
HansJ skrev:(F.ö. imponerande, 900 mil sen du köpte hojen, var det inte i slutet på Juli någon gång?)
700 mil på 6 veckor är bra gjort, själv har jag nog inte mer än totalt 1700 mil på hela säsongenBen Pool skrev:Pft, 900 mil på 4 månader drygt
Mellan 24 April (inköp) och 8 Juli (krasch) lyckades jag skrapa ihop 700 mil
Jåke skrev:Jag förstår nu varför insugsljudet blivit så tydligt när man gett på, luftburken var lite modifierad
Till min förvåning satt det dock ett vanligt luftfilter i den, så jag beställde genast ett öppnare från Kedo. Trillade ner med posten idag. Originalfiltret är troligen anledningen till att hojen gått så snällt utan större ombestyckningar, nu kommer jag att höja nålarna ett hack och öka på munstyckena lite till våren
Insugsljud är coolt och har man inte "riktiga" förgasare får man göra vad man kan
TRX-joCCe skrev:Är det ngn av er som har koll på vilka modellers bromsskivor som passar på våra trx'er?
Hur f-n gick det till, de kostar 142,- på mackenRipnilpor skrev:Jag och en kompis köpte det i höstas men vi pyntade 64:-/litern
(lösa enlitersflaskor) 15-50W
Skulle gjort det själv. Om jag haft Biltema i närheten....HansJ skrev:Jag själv har blivit övertygad av DrBike, och har köpt Biltemas racingolja, har dock inte hunnit testa den ännu, det blir till våren...
Jåke skrev:
Laila jobbar i SMC's monter tors-sönd å jag hänger runt på mässan som "sällskapsdam"TRX-joCCe skrev:Instämmer då. GO HJUL
Åker på mässan i januari. Ngn av er som ska dit?? Tar fredagen, så man slipper slå sig fram...
Jåke skrev:Laila jobbar i SMC's monter tors-sönd å jag hänger runt på mässan som "sällskapsdam"
Så om nåra TRX:are vill träffas å ljuga är det bara att höra av sig
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |