Nä, kortare ska dem vara. Annars var det rätt (såvida inte jag har fel
)
Precis rätt så, ju kortare desto högre rump!
Inte för att någon är jätteintresserad men lite liv i tråden är alltid trevligt!?
Sista som hände i torsdagskväll efter jobb var oljebyte och avgas modd, svarta förband som sedan även impregnerades med svart spray.
Kanske är inbillning men jag tyckte allt att den blev bra mycket rappare!!
Körde ~35mil till Ystad och lämnade den på Sölle racing för installation av kentas kammar och portning...och eventuellt annat dom tycker den behöver
35 mil i 150 kmh på morgonen (startade 06:00 i fredags) biter något FRUKTANSVÄRT!! Var tvungen att stanna i Halmstad och tina händerna samt köpa trädgårdshandskar att ha under vinterhandskarna....fifan!!
Hur som havfer, diskuterade lite med Sölle snubbarna om turbo på TRX och dom var fullkomligt säkra på att det funkar kanonfint utan några andra moddar upp till x2 hk (~160hk)....måste be om offert....så inte det bara finns 1 Turbo TRX i Sverige!
Deras pågående projekt var en yamaha 1800...något som skulle få massiv turbokraft....coool!!!
Nåja, TRX-lös i 2 veckor tills man skall ta X2000 ner till skåneland och se vad dom hittat på med henne!!
Liten anekdot från helgen....ha det godis och lev gött!!
Finns det någon uppmätt prestanda på trx-n typ "trx vs vtr" osv.....eller har någon några egna erfarenheter i detta ..... ingen urviktig tråd men ......
Det jag läst är att dom som har en TRX som inte går fett/tunt etc etc ligger strax under 80hk original...~85hk med öppna burkar o K&N...~90hk med öppna burkar och flatslides.
Samtidigt är en bänkkörning inte så mycket värd, man bör använda en och samma bänk hela tiden för att få ett %-uellt värde på dom moddar man gör. Dynojet bänkar är ofta glädjebänkar....