God jul och god fortsättning önskas från Thailand.
33 grader och en kall Singha =)
Inga stora ingrepp för min del. Byte av däck och vätskor är väll det som står på listan. Just nu delar hojen garage med en kamrats "entusiast"-bil. Blir nog inget meckat förns det är dags att börja åka igen, känns det som.jag tycker om minusgrader, snö och jobba i mellandagarna så jag är inte heller avis så jag spekulerar i hur jag ska bli snabbare och snyggare nästa säsong.
nästa säsong ska grisen få nya belägg fram vilket lär göra mig snabbare, kanske kommer en dekal sättas på hojen också vilket bör resulterar i ett par extra km/h i toppfart! sen ska jag försöka beta av nån bana jag inte åkt, kinnekulle eller gotland vore nice, framförallt gotland.
vad ska ni göra?
Inga stora ingrepp för min del. Byte av däck och vätskor är väll det som står på listan. Just nu delar hojen garage med en kamrats "entusiast"-bil. Blir nog inget meckat förns det är dags att börja åka igen, känns det som.
Kinekulle ÄR kul. Gotland skulle vara kul att testa.
Har du åkt Sviestad? Rätt så skojsig.
......................................
Kinekulle ÄR kul. Gotland skulle vara kul att testa.
Har du åkt Sviestad? Rätt så skojsig.
God fortsättning på er allihopa. Verkar inte vara så mycket fart här, så jag tänkte jag skulle påminna er lite om att TRX faktiskt är en väldigt bra allroundhoj. Funkar utmärkt som touringhoj, banhoj eller varför inte grushoj...
Sedan en VIKTIG uppgradering.
Tycker original fotpinnar är lite hala vid aktiv körning och funderar på om dessa kan passa TRX. Någon som vet? Billiga är de iaf.
http://cgi.ebay.co.uk/Foot-Pegs-Yam...69?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1e60bbb61d
Har kommit fram till att standard pinnarna passar mina korta ben bäst, direkt när jag köpte min hoj skruvade jag bort gummit på pinnarna....lättrat under! Hade "tur" och drog av en skruv på varje sida också och dom håller verkligen stövlarna på plats! (sen är just sulan på stövlarna rätt avgörande också)
Hejsan
Fick syn på denna, är det en TRX? eller är det en Ducce?
mvh NLX567
Ja, det har du nog helt rätt i. Tror vi lyckades hitta ett tillfälle i tiden när ett helt gäng kunde vara på ungefär samma ställe samtidigt, och inte backade för att åka en bit.Stämmer, var bättre fart för några år sen. Antar att vår träff på torpet drog igång aktiviteterna lite. Blev ju mkt roligare när man träffats i verkligheten!
Måste byta gasrulle å vajjrar på min hoj. Vilka andra hojar har samma el väldigt lika längd samt ändknoppar på vajjrarna?
Har ett robby moto snabbgas på rejshojen jag tänkte prova, men kommer inte åt R1'an nu.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|