intrepid skrev:okej, jag som trodde hajar va nyfikna och lite små aggresiva? men ack så fel man kan ha...
intrepid skrev:har hört att apor har en egenskap att riva ner allt dom ser i huset..klättra på allt...men det måste väl finnas regler kring den sortens djur? var köper man en apa?
intrepid skrev:men om man skaffar sig en ung leguan och är snäll mot den och ger den all den kärlek som den behöver, och all uppmärksamhet oxå för den delen. är det då ovanligt att dom blir aggresiva? jag vill ju gärna ha en som man kan klappa och lyfta upp...
eller bör man köpa en lite äldre 1½-2 år gammal som är tam så att säga? eller hur blir det då vid ägarbyte? bryr dom sig inte om vem som lyter eller är dom som vissa andra djur, lite försiktiga vid nya människor?
Kamikaze kid skrev:Jag har skaffat en hustru...
Ganska tuff faktiskt!
intrepid skrev:vad finns det för alternativ till "tuffa" husdjur? har kollat lite på "minihajar" (paroonhaj), någon typ av stor ödla typ leguan eller liknande, iller vore tufft dom är söta...men vad finns det för fler tuffa djur? skulle vilja ha en liten krokodil..det vore soft...
Hinkas skrev:Klart du kan. Om du har högt i tak och breda dörrar. Sedan om den är lycklig är väl en annan femma.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |