TV-serier

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Måste den här tråden verkligen finnas? Finns redan flera trådar om tv-serier så varför då inte använda dom? Jag tycker man ska tänka sig lite för innan man skapar nya trådar om vitt och brett istället för att sortera in dom i redan existerande trådar. Ska alla som vill ha tips på serier starta en egen tråd eller vad?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?235925-Serier-man-absolut-inte-f%E5r-missa

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?193590-Tips-p%E5-bra-TV-serier

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?201236-Tips-p%E5-TV-serier-Igen

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Måste den här tråden verkligen finnas? Finns redan flera trådar om tv-serier så varför då inte använda dom? Jag tycker man ska tänka sig lite för innan man skapar nya trådar om vitt och brett istället för att sortera in dom i redan existerande trådar. Ska alla som vill ha tips på serier starta en egen tråd eller vad?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?235925-Serier-man-absolut-inte-f%E5r-missa

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?193590-Tips-p%E5-bra-TV-serier

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?201236-Tips-p%E5-TV-serier-Igen

Jag har missat att det fanns fler TV-serietrådar. (Och ja, jag var för lat för att söka)

Eftersom "personen" i annan tråd dock skapar nyhetstrådar på löpande band kunde han ju lägga alla i samma tråd. Jag har dessutom föreslagit det tidigare vid några tillfällen. Folk som gillar den här personens nyhetsrapportering kanske kan besöka hans dedikerade tråd?

Någon moderator får gärna slå samman denna tråd med befintlig TV-serie-tråd.
Det är ju som du säger onödigt med flera likadana trådar med samma innehåll i ett forum där man bevisligen missar saker pga bruset.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag har missat att det fanns fler TV-serietrådar. (Och ja, jag var för lat för att söka)

Eftersom "personen" i annan tråd dock skapar nyhetstrådar på löpande band kunde han ju lägga alla i samma tråd. Jag har dessutom föreslagit det tidigare vid några tillfällen. Folk som gillar den här personens nyhetsrapportering kanske kan besöka hans dedikerade tråd?

Någon moderator får gärna slå samman denna tråd med befintlig TV-serie-tråd.
Det är ju som du säger onödigt med flera likadana trådar med samma innehåll i ett forum där man bevisligen missar saker pga bruset.

Det startas typ två trådar om dagen i den här forumdelen så jag tycker inte det spelar nån större roll. Dessutom tycker jag att nyheter är ett för brett ämne för en samlingstråd. Typ som att ha en samlingstråd för diskussionsämnen. Verkar bara vara du som irriterar dig på det också. Tycker du beter dig rätt så barnsligt just nu faktiskt. Folk skriver ju i trådarna så uppenbarligen finns det ju ett intresse för ämnena som tas upp.

Om jag ska skriva nåt om den här trådens topic också så kan jag tipsa om The Wire, Oz och The Sopranos.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Det startas typ två trådar om dagen i den här forumdelen så jag tycker inte det spelar nån större roll. Dessutom tycker jag att nyheter är ett för brett ämne för en samlingstråd. Typ som att ha en samlingstråd för diskussionsämnen. Verkar bara vara du som irriterar dig på det också. Tycker du beter dig rätt så barnsligt just nu faktiskt. Folk skriver ju i trådarna så uppenbarligen finns det ju ett intresse för ämnena som tas upp.

Här finns samlingstrådar som är flera hundra sidor långa och flera år gamla, så uppenbarligen skrivs det i dom precis hur mycket som helst. Varje dag. Det funkar alltså.

Självklart skall det startas trådar om man har nåt att skriva om. Men om SAMMA PERSON flera gånger i veckan tycker det känns viktigt starta en tråd på formatet <nyhetslänk> + <påstående/fråga> tycker jag att en samlingstråd skulle vara alldeles ypperlig för ändamålet.

Vi lägger ned den här diskussionen nu.

Ontopic: Harvar på med Sopranos. Kommer ta mig minst hela natten att kolla alla säsongerna :hihi

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Avråder däremot från Sons of anarchy och The walking dead.

Håller med. The Walking Dead var bra i typ två avsnitt, sen skit. Sons of Anarchy blev alldeles för löjligt efter ett tag. Den där Jax var lite väl too cool for school och det kändes rätt så överdrivet att dom alltid kunde komma undan med att göra precis vad som helst.

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
250 cr
Här finns samlingstrådar som är flera hundra sidor långa och flera år gamla, så uppenbarligen skrivs det i dom precis hur mycket som helst. Varje dag. Det funkar alltså.

Självklart skall det startas trådar om man har nåt att skriva om. Men om SAMMA PERSON flera gånger i veckan tycker det känns viktigt starta en tråd på formatet <nyhetslänk> + <påstående/fråga> tycker jag att en samlingstråd skulle vara alldeles ypperlig för ändamålet.

Vi lägger ned den här diskussionen nu.

Ontopic: Harvar på med Sopranos. Kommer ta mig minst hela natten att kolla alla säsongerna :hihi
sopranos är väl 9+ säsonger hur ska du lyckas se dom på ett dygn :7peta :brynad

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Sopranos: Är det samma skådisar som spelar ungarna i S2? Tycker den lilla killen har blivit mycket äldre och dottern halvrund och väldigt olik? Hur mycket kan man förändras på 1-2 år!?

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Enligt IMDB ja, Hela gänget har gjort 86 avsnitt.

Jo, såg det. Undrar hur långt det är mellan säsong 1 och säsong 2. Killen har ju nästan hamnat i målbrottet, och blivit mycket smalare, meden tjejjen fettat på sig ordentligt.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Vem var det som rekommenderade Sopranos? Jag har kommit till mitten av S2, och han ungtuppen har haft en nära-dödenupplevelse vilket resulterar i att Paulie går och besöker nåt medium. WTF liksom?

1,5 säsong och det börjar redan spåra ur? Skit också. Jag satte mitt hopp till den här serien.
Varför skulle de blanda in en gräsrökande syrra, Piff&Puff (börsmäklarna), sopan i sportaffären mfl?
Nu (REDAN) går pykologen hos en annan pykolog, missbrukar tabletter och super.

Varför gör de såhär i VARENDA FAKKING TV-serie jag börjar kolla på. Måste det vara såhär?
Kunde de inte bara berättat vidare historien med ett nytt "uppdrag" varje avsnitt istället?

Jag tror jag börjar gråta.

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Sopranos är en av de bästa...fortsätt kolla och lär "känna" dom...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Slår ett slag för Sons of anarchy jag också.

Kollade nyss färdigt på sista avsnittet av säsong 4.

OMG kan inte bärga mig till säsong 5!!!!!!!!!!!!!!11111

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...