Ziarro
Highway To Hell
Med fördel ser du följande serier;
- Generation Kill
- The Wire
- Game of Thrones
Och det nu på stört!
- Generation Kill
- The Wire
- Game of Thrones
Och det nu på stört!
Måste den här tråden verkligen finnas? Finns redan flera trådar om tv-serier så varför då inte använda dom? Jag tycker man ska tänka sig lite för innan man skapar nya trådar om vitt och brett istället för att sortera in dom i redan existerande trådar. Ska alla som vill ha tips på serier starta en egen tråd eller vad?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?235925-Serier-man-absolut-inte-f%E5r-missa
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?193590-Tips-p%E5-bra-TV-serier
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?201236-Tips-p%E5-TV-serier-Igen
Jag har missat att det fanns fler TV-serietrådar. (Och ja, jag var för lat för att söka)
Eftersom "personen" i annan tråd dock skapar nyhetstrådar på löpande band kunde han ju lägga alla i samma tråd. Jag har dessutom föreslagit det tidigare vid några tillfällen. Folk som gillar den här personens nyhetsrapportering kanske kan besöka hans dedikerade tråd?
Någon moderator får gärna slå samman denna tråd med befintlig TV-serie-tråd.
Det är ju som du säger onödigt med flera likadana trådar med samma innehåll i ett forum där man bevisligen missar saker pga bruset.
Det startas typ två trådar om dagen i den här forumdelen så jag tycker inte det spelar nån större roll. Dessutom tycker jag att nyheter är ett för brett ämne för en samlingstråd. Typ som att ha en samlingstråd för diskussionsämnen. Verkar bara vara du som irriterar dig på det också. Tycker du beter dig rätt så barnsligt just nu faktiskt. Folk skriver ju i trådarna så uppenbarligen finns det ju ett intresse för ämnena som tas upp.
Avråder däremot från Sons of anarchy och The walking dead.
sopranos är väl 9+ säsonger hur ska du lyckas se dom på ett dygnHär finns samlingstrådar som är flera hundra sidor långa och flera år gamla, så uppenbarligen skrivs det i dom precis hur mycket som helst. Varje dag. Det funkar alltså.
Självklart skall det startas trådar om man har nåt att skriva om. Men om SAMMA PERSON flera gånger i veckan tycker det känns viktigt starta en tråd på formatet <nyhetslänk> + <påstående/fråga> tycker jag att en samlingstråd skulle vara alldeles ypperlig för ändamålet.
Vi lägger ned den här diskussionen nu.
Ontopic: Harvar på med Sopranos. Kommer ta mig minst hela natten att kolla alla säsongerna
sopranos är väl 9+ säsonger hur ska du lyckas se dom på ett dygn
Sopranos: Är det samma skådisar som spelar ungarna i S2? Tycker den lilla killen har blivit mycket äldre och dottern halvrund och väldigt olik? Hur mycket kan man förändras på 1-2 år!?
Enligt IMDB ja, Hela gänget har gjort 86 avsnitt.
Jo, såg det. Undrar hur långt det är mellan säsong 1 och säsong 2. Killen har ju nästan hamnat i målbrottet, och blivit mycket smalare, meden tjejjen fettat på sig ordentligt.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|