.......................................Mitt i naturen - program med enstaka inslag av gubb-bmw...
Det gjordes en film om vår tripp över Asien -06. Inte mycket bättre än denna kanske, men snäppet bättre tycker jag nog. Även om den också är full med gubbar. Mer MC-åka iaf.
Om det är nån som fortfarande har missat den så hojta till så skickar jag en länk.
Hur lång är eran film då?!
Inte så lätt att klämma in mer mc åka på ett tvprogram som är en timme långt.... Montera en kamera på styret och göra en timelapse?
Jag tyckte dom fick med det mesta: bra intervjuer med lokalbefolkning, historier om städerna, snygga vyer, passande musik m.m
Det var ju en dokumentär om ett gäng mcentusiaster som åkte i guldgrävarnas spår...
Man kan ju inte jämföra det här programet med tex "the long way round" eller "the long way down" som är på 7 avsnitt gånger 45-60min...
Det gjordes en film om vår tripp över Asien -06. Inte mycket bättre än denna kanske, men snäppet bättre tycker jag nog. Även om den också är full med gubbar. Mer MC-åka iaf.
Om det är nån som fortfarande har missat den så hojta till så skickar jag en länk.
Tack för tipset.Den ska man ju helt klart studera även om den inte går upp mot (Long Way Down) och (Long Way Around).Dom två sistnämnda var ju helt suveräna med ca 16 avsnitt.
http://svt.se/2.149941/1.2662721/pa_mc_genom_alaska
http://longwayround.com/
Hojtat var det här!Om det är nån som fortfarande har missat den så hojta till så skickar jag en länk.
@ Starstriker - Hojt!
Hojtat var det här!
@ Starstriker - Hojt!
Hojtat var det här!
Ni har PM.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|