Starstriker
Som man googlar får man svar
Sant. Jag kan förstå att man när man blir äldre vill ta det lugnare och njuta mer av omgivningen.
Själv uppskattar jag mest att ligga och köra ensam på en öde grusväg ute i skogen nånstans. I lagom tempo, så att man hinner se något.... och samtidigt ha marginalerna på sin sida om man skulle klanta sig i en kurva eller nåt.
Det händer ju då och då
Själv uppskattar jag mest att ligga och köra ensam på en öde grusväg ute i skogen nånstans. I lagom tempo, så att man hinner se något.... och samtidigt ha marginalerna på sin sida om man skulle klanta sig i en kurva eller nåt.
Det händer ju då och då
Fattar inte dom som säger sig vara hoj åkare och inte gillar denna typen av körning?? Enligt mig så är all typ av hojåka intressant. Tycker touring, offroad, racing, crusing ja alla varianter av hoj åka har sin plats!
Har dock en fundering på om inte den sorten som bara tycker bakhjulsåka och full fart gäller är just den typen som inte blir så långvarig på hoj planen. De gillar egentligen bara själva "outlaw" stämpeln hojar har. Inte körandet i sig.......... Men det är ju bara min högst personliga åsikt