Ullared!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Kjell & Rose-Marie :rofl

X-jell! hahaha! :rofl

" Du har blivit biten"
- Naaii
"Jo, det är säkert!

- nai deu ta jau fram knäivn, man har väl varit sjöman!

:Bugar Kunglig humor!

Lyteskomik, haha


EDIT ; Sorry X-up, såg först nu att du redan blänkt till med denna fantastiska kommentar!
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Affärsägarna drar in rätt stora pengar där = mycket skattepengar till staten. :tummenupp

Merparten av pengarna som slösas där kommer direkt från staten ändå. Sjukpensionärer och arbetslösa, det är vad kundklientelet består av till största del tippar jag på :näsblod

Nu ska jag maila 5:an och be dem texta nästa program för jag förstod ungefär två ord av vad alkisen och hans tjocka fru sade.
Och min tjej har redan bestämt sig; Hon ska dit! Fyfan, det är så man skäms :huvet
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Eftersom knappt någon vågar säga nåt om Ullared kan jag berätta att jag har köpt en kolsyremaskin där. 200:- billigare än MediaMarkt. Köpte även HD-kallingar för 39 kr/st.

Ursäkta om jag står lite konstigt, jag är handikapad. :rofl

\Masonit

Ett sånt sjukt orignal!

Hur kunde man missa honom sist man var där!?
 

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Landskrona
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Annars kan jag tipsa om att ullared ligger mitt ibland traktens bästa mc-vägar. Så helt fy är det inte, bara man ger fan i shoppingen ;)
 

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Africa Twin
Har du en väl uttänkt lista så är ullared bra, förutsatt att du bor inom en rimlig radie. Som någon nämnde, så går det att tjöpa riktigt billiga prylar (långt under halva priset), men man måste veta vad skiten kostar hemma först. Allt är inte billigt.

Sen ska man åka dit en vardagförmiddag. Då finns det lebensraum.
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym

Live:
video.cgi
 

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
Annars kan jag tipsa om att ullared ligger mitt ibland traktens bästa mc-vägar. Så helt fy är det inte, bara man ger fan i shoppingen ;)

Är det inte utanför ullared som vägverket har en teststräcka med räfflor mitt i filen? typ såhär

Ullared är hemskt. Var där i somras och om jag minns rätt var det närmre 60kassor varav majoriteten var öppna. Kö överallt ändå. Åker aldrig tillbaka.
 

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Landskrona
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Är det inte utanför ullared som vägverket har en teststräcka med räfflor mitt i filen? typ såhär

Ullared är hemskt. Var där i somras och om jag minns rätt var det närmre 60kassor varav majoriteten var öppna. Kö överallt ändå. Åker aldrig tillbaka.

Jag kommer från landet, så är möjligt att det är 1-2 mil till krokvägarna, sådana små avstånd kan jag ha missat att lägga på minnet.

Kungsäter, Älvsered och Gunnarsjö som ligger ganska nära har bland de jävligaste krokarna mellan sig som man kan hitta. Gällande räfflade vägar har jag inte kört där sedan 2004 som var sista sommaren jag bodde i Göteborg :(
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top