vilken moralpanik det blev här helt plötsligt
de flesta här tycker inte att det är fel att köra 200km/h på en 70 väg men så fort det handlar om att köra utan kk så är det hemskt beteende.
men det är också mitt fel för jag inte har förklarat situationen fullt ut. sen april har jag åkt med en körskola och har haft ca 12 dubbel lektioner. har pratat med andra på trafikskolan och de tycker samma som jag att skolan mjölkar oss. på grund av att jag har mc så har jag bestämt mig för att köra själv för det är ekonomiskt omöjligt för mig att fortsätta på trafikskolan. även om jag ser körkortet som en investering så kan man inte kasta hur mycket pengar som helst! säkerheten för mig är väldigt viktig, det är främst därför jag inte har kört den än.(förutom att jag provkörde den runt mitt kvarter när jag köpte den) så alla ni som säger att jag kommer köra över barn osv. ni kan lämna tråden.
jag letar inte någon sort tillåtelse av er, jag vet att det är fel att köra utan kk. jag letar efter tips, hur jag ska köra för att inte fastna i en kontroll.