Uppdrag Granskning - Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

The Eagle

TEAM RACESETUP
Gick med
6 May 2006
Ort
33191
Hoj
Gixxer tysen utan lysen
Nä, men tyvärr så finns det alldeles för många idioter på för snabba hojar. Det enda positiva är att det alltid blir en stor "självsanering" varje sommar!!!!:tummenupp

idioterna på för snabba hojar är sådana som du.. ni använder dom för o försöka vara något ni egentligen inte är.. KÖP HD! btw DU ÄR SLUT!!!
 

Mackant

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Gsxr750-96 gammal häck
Nu får du fan kamma dig. Jag gillar det inte heller men att det är tummen upp för att nån dör då har du grava problem. Min kompis blev stoppad ute på landet norr om Stockholm av en som lessnat och skulle nog bara få ur sig ilskan på en MC-åkare vem som helst. Han sa att han skulle börja hälla diesel i kurvorna. Då frågade min kompis om han alltså avsiktligt tänkte döda någon. Då tänkte han efter lite och det bör nog du också göra.


Ok, såhär tänker jag. Om vissa personer kör som idioter på allmän väg och riskerar andras liv så får dom gärna hamna i en permobil för mig. INNAN det skadar någon annan.

Att jämföra mig med en idiotisk gubbe med en dunk disel är lite fel. Jag kör själv hoj och har ingen lust att träffa honom eller någon annan dåre med spikmatta, dunk mm...

idioterna på för snabba hojar är sådana som du.. ni använder dom för o försöka vara något ni egentligen inte är.. KÖP HD! btw DU ÄR SLUT!!!

Känner jag dig?
 
Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Äntligen sänder dom högkvalitativ mc-film på SVT. Nu känns tvlicensen värd att betala!

Tänk om man kunde få royalty också...
 

The Eagle

TEAM RACESETUP
Gick med
6 May 2006
Ort
33191
Hoj
Gixxer tysen utan lysen
Ok, såhär tänker jag. Om vissa personer kör som idioter på allmän väg och riskerar andras liv så får dom gärna hamna i en permobil för mig. INNAN det skadar någon annan.

Att jämföra mig med en idiotisk gubbe med en dunk disel är lite fel. Jag kör själv hoj och har ingen lust att träffa honom eller någon annan dåre med spikmatta, dunk mm...



Känner jag dig?


nej jag kör inte med sådana slörövar som dig
 

peppureikä

Guest
[QUOTE=Mackant;4206290 Håller med dig 100%,kloka ord från dig,kör mc varje dag,är familjefar,jobbar,älskar att köra hoj,varför ska VI drabbas för några idioter som försöker slå nån rekord på Bogan....man får inte större kuk för det ;-)
 
Last edited:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Nope,

Men varför är ni så mediakåta?.......:dummer

It strikes back...

Mig verligen såär det UG som har valt att göra ett reportage om mc åkningen på Bogan. Det är väl inte Hojåkarna i Stockholm som ligger bakom programet. Jag är ganska övertygad om att ingen här tror att det kommer att gynna hojåkningen i Stockholm.
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
vem e de som kör...har han tillåtit dom använda videon?

ligger det på nätet så får dom visa det utan att fråga men måste se till att personer inte går att identifiera
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Vem kommer att vara där och försvara motorcyklister?

Ingen?
Någon från SMC?
Någon mediakåt GR wannabe?

Jag vet inte vilket av alternativen som känns mest skrämmande...
 

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
Mig verligen såär det UG som har valt att göra ett reportage om mc åkningen på Bogan. Det är väl inte Hojåkarna i Stockholm som ligger bakom programet. Jag är ganska övertygad om att ingen här tror att det kommer att gynna hojåkningen i Stockholm.

Okeej...

Verktygen för UG är tillhandhavna av mediakåta personer iom filmande och allmänn tillgänglihet..

Visst, kul inslag i diverse forum/media/polare...

När ett fåtal gör olagliga körningar och detta ska drabba MC-kollektivet, från er i Stockholm, olyckligt för er och gynnar ingen annan heller....
 

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
jag ställde upp på intervjuv. Sa att mc-förare dödar söta små kaniner
animal-smiley-013.gif
när dom inte kör hoj.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top