Uppdrag Granskning - Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

RacerBarber

racerbarber
Gick med
14 Nov 2005
Ort
Finspång
Hoj
ducati monster s4r 2004 zxr750 92
asså allvarligt,, trodde ni som kör på bogan ATT NI SKULLE FÅ NÅN SLAGS FÖRSTÅENDE FÖR ATT KÖRA FORT SOM FAN PÅ ALLMÄN, FÖR ATT NI INTE HAR EN RACEBANA I NÄRHETEN , då ä ni ju fan sjuka i huvet. dräller ju för fan av filmer på yotube, att ens ställa upp på o va med i programmet o tro att man kan vinna nån poäng. vill ni köra racegör det på bana, har du ingen i närheten FLYTTA DÅ FÖR FAN,,det här jävla reportaget kommer ta mc sverige tillbaka 10 år
 

Dickhead

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
stan
Hoj
jävligt snabb hynda
Du tror väl inte på allvar att det bara är i Stockholm det körs fort på kurviga vägar

Det är det såklart inte men det är ju märkligt nog bara i Sthlm som det har sånt jäkla ståhej kring vansinneskörningar (på samma jävla vägar...). Är egentligen konstigt att ingen reagerat tidigare, folk har buskört på Bogesundsvägen i över 15 år som jag vet och säkert långt innan det också.

Det finns gott om andra fina vägar kring Sthlm, förutom Bogan och Bulten, testa att använda de också ibland :tummenupp
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag vet och dom har inte frågat. Jag är ingen jurist men jag tror inte dom behöver det. Det kanske nån annan kan svara på med säkerhet.


Men fan ta på dumstruten och fatta att du har en skara på nästan 0 som tycker detta är nått att skryta med. "Sällan har så få ställt till så mycket för så många"
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
/me Tycker att RoLLERs mordbrand för att få ett nice intro till filmen är värre :tungan
 

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Ort
+468
Hoj
SP-1
Bajs oxo, det slutar väl med att man får tröska runt på en 64-hästars kromsläde för att allt annat tvåhjuligt är förbjudet på allmän väg.

Det drabbar ju knappast alla laglydiga moralkärringar som sitter här och gnäller på fortåkat.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Men fan ta på dumstruten och fatta att du har en skara på nästan 0 som tycker detta är nått att skryta med. "Sällan har så få ställt till så mycket för så många"

Eh skitsnack!

Det är knappast rollers rullar som gjort att dom boende tjatat på polis och media i 10 år?

Roller är = :tummenupp

Resten av Stockholms mckollektiv i läderkondomer = :arsele
Som envisats med att endast köra 2 vägar i decennier, omväxling för i helvete :mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Vad finns det att försvara??

"Vi har ingen baaaaana..."

Precis, körningar likt den på filmen går ju aldrig i helvetet att försvara, men så finns ju resten av motorcykelåkarna också, som kanske också kör för fort i bland, men ser till att göra det där det inte stör andra och framförallt inte filmar och lägger ut det till allmänhetens (inklusive journalisters) bespottande.
 

RacerBarber

racerbarber
Gick med
14 Nov 2005
Ort
Finspång
Hoj
ducati monster s4r 2004 zxr750 92

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Filmintrot va ett examensarbete för konstfack, man ville ju bräcka klasspolaren som vandaliserade en t-bana.

3 grillade spädbarn, en gammal finnalkis, gamla Agda och många fler fick lida för några "sec of fame" på bogan.. :tummenupp

sen dom 20+ katterna och andra husdjuren som omkom också.. :rolleyes:

nu i efterhand var det värt det RoLLER? ;)
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
3 grillade spädbarn, en gammal finnalkis, gamla Agda och många fler fick lida för några "sec of fame" på bogan.. :tummenupp

sen dom 20+ katterna och andra husdjuren som omkom också.. :rolleyes:

nu i efterhand var det värt det RoLLER? ;)

Oh ja! Jag gör vad som helst för konsten!
 

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Tatooine
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1
Jag vet och dom har inte frågat. Jag är ingen jurist men jag tror inte dom behöver det. Det kanske nån annan kan svara på med säkerhet.

Det var väl en skåning här på forumet som efter påtryckningar fick ersättning av tv4 efter det att tv4 visat delar ur hans mc-filmer på nyheterna utan att fråga...tror det var från Sjöborakan.
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Eh skitsnack!

Det är knappast rollers rullar som gjort att dom boende tjatat på polis och media i 10 år?

Roller är = :tummenupp

Resten av Stockholms mckollektiv i läderkondomer = :arsele
Som envisats med att endast köra 2 vägar i decennier, omväxling för i helvete :mad:

Nej men han har ju varit dum nog att dela ut filmerna till hela världen för att få glänsa lite och det är hans film som kommer att vara oövervinnerligt negativ i den kommande debatten, men nu verkar ju verkligheten komma ikapp:rolleyes: Och om dom boende Tjatat på polisen i 10 år så borde väl någon typ av gruppstryk utdelats till det fåtal som nu kommer att se till att ni inte kan köra där öht.
 

Hoppe

Nu +9 hk
Gick med
5 Jul 2008
Ort
Luleå
Hoj
BMW K1200S, Tricolor
Tror att många hojåkare runt om i landet kommer få en släng av sleven från sina icke hojåkande arbetskamrater vid fikabordet dagen efter programmet visats...televisionen har ju en viss genomslagskraft...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top