Uppdrag Granskning - Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Tja, största skillnaden är nog dock att alla är inte lika mediakåta ...

Därför blir "stockholmsförare" utpekade i nuläget .

Sorry, men så är det....

Kanske vore nått om typ Mona gick ut och vill begränsa alla bågar till 15kw.. vore ju inte lika intressant då att glo på en bogan lr bulten rulle.. då kommer ju RoLLER vara KUNG FÖR ALL FRAMTID!!!!!! :yoparty (fast d e han ju redan)
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Gsxr 1000 K6
Bittert!


Lekfulla stockholmare ska sänka hela Sveriges Mc-kollektiv :(

Kamma dig nu!

Menar du verkligen att det bara är i sthlm som det buskörs?

Otaliga fall av samma karaktär i en rad olika kommuner har skett tom. i byhålan jag kommer ifrån!

Detta visar som vanligt att om du skriker tillräckligt högt och känner någon så kommer du bli hörd!

Alla andra runt om i landet kan ju försöka övertyga mig om att det inte finns av MC extra belastade vägar där dom bor!

Detta känns även lite som när några jag känner skickade in till diverse "tv-renoverings program" och fick svaret att norr om Uppsala och söder om Salem var alldeles för långt bort...:rolleyes:
Finns liknande syndrom i norrland gällande småorter i inlandet med äckligt mkt snö som invaderas av skoterentusiaster som vill gasa loss i fett puder men dom har jag inte sett på TV...
Vad jag menar är att detta ligger nära till hands att fylla ut programmet med och är lite av en crowdpleaser då alla svensson kan förenas och hata mc-fartdårarna!

Har även för mig att det bara bor ganska fattigt folk i bogan området och det kan ju inte heller ha någon beydelse...:huvet
 

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
Tl 1000r
så så var inte meningen att starta en tråd där de skulle bli personangrepp o dyligt. :krama Vi får vänta tills nästa uppdrag granskning o se hur det kommer vinklas.

Till dig som ser att dödsolyckor är en självsanering.
kanske du inte kommer säga dom orden när en anhörig eller vän till dig omkommer i en trafikolycka. Tänk efter lite innan du skriver nästa gång.

Tolf
 

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
e för helvete sjukt att man tillåter biltrafik på Bogen & Bulten.....satans helvete!
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Då skulle bilar ha förbjudits för länge sedan, hur många busshållsplatser med köande människor, krogköer etc. har inte rammats av bilar.

Nä, du glömmer att bilar har en helt annan position i samhället för dess existens som transportmedel. Dessutom är ju inte bilismen i minoritet som mc ju är, och ett rent nöjesfordon tillika. Och som lök på laxen så är inte genomsnittsbilisten ett sånt aber för den ointresserade motoristen som ju mc är. Oavsett om vi snackar bullrande blyslädar eller ylande PVC-räcers i överljudsfart.
 

Henning!

Hör av dig till en gammal släkting! NU!
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Vid hoppet på Skånelavägen
Hoj
Byter hela tiden. Köper och köper.
Enligt skylten vid infarten är det en MC-väg.

2486.jpg
 

Mackant

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Gsxr750-96 gammal häck
så så var inte meningen att starta en tråd där de skulle bli personangrepp o dyligt. :krama Vi får vänta tills nästa uppdrag granskning o se hur det kommer vinklas.

Till dig som ser att dödsolyckor är en självsanering.
kanske du inte kommer säga dom orden när en anhörig eller vän till dig omkommer i en trafikolycka. Tänk efter lite innan du skriver nästa gång.

Tolf

Det beror ju på vad menar med trafikolycka. Om personen i fråga kör som idiot spelar det ju ingen roll om det är min anhörig eller vän. Då är det fortfarande en idiot...!
 

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
Kamma dig nu!

Menar du verkligen att det bara är i sthlm som det buskörs?

Nope,

Med det är där det gillas att exponeras till allt och alla av någon/några av någon anledning...

Vad i helvete varför....?
 
Last edited:

RacerBarber

racerbarber
Gick med
14 Nov 2005
Ort
Finspång
Hoj
ducati monster s4r 2004 zxr750 92
Kamma dig nu!

Menar du verkligen att det bara är i sthlm som det buskörs?

Otaliga fall av samma karaktär i en rad olika kommuner har skett tom. i byhålan jag kommer ifrån!

Detta visar som vanligt att om du skriker tillräckligt högt och känner någon så kommer du bli hörd!

Alla andra runt om i landet kan ju försöka övertyga mig om att det inte finns av MC extra belastade vägar där dom bor!

Detta känns även lite som när några jag känner skickade in till diverse "tv-renoverings program" och fick svaret att norr om Uppsala och söder om Salem var alldeles för långt bort...:rolleyes:
Finns liknande syndrom i norrland gällande småorter i inlandet med äckligt mkt snö som invaderas av skoterentusiaster som vill gasa loss i fett puder men dom har jag inte sett på TV...
Vad jag menar är att detta ligger nära till hands att fylla ut programmet med och är lite av en crowdpleaser då alla svensson kan förenas och hata mc-fartdårarna!

Har även för mig att det bara bor ganska fattigt folk i bogan området och det kan ju inte heller ha någon beydelse...:huvet

FATTIGT FOLK,,,va i helvete,,,,nu kommr man in på folks inkomst oxå, runt problemet av fortkörning på allmän väg
En av herrarna i inslaget har jag klippt när jag jobbade i täbban för några år sen, han tillhör INTE DOM lågavlönade, som nu nån ville framföra. Att dom boende runt bogesund skulle va låginkomsttagare,,,,ivilket fall. va fan har det för relevans med det här
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Nä, du glömmer att bilar har en helt annan position i samhället för dess existens som transportmedel.

Minoritet? + 300 000 mc...., ex. i stockholm är det extremt bra att MC finns, skulle alla som tar MC till jobbet osv. istället ta bilen skulle det bli än värre i trafiken, hur många är det som nöjesåker så att det blir ett problem?, lite perspektiv får man nog ha.
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstation 703
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Om Uppdrag Gransknings inslag blir lika skumt och osammanhängande som denna tråd då kommer det inte betyda ett dugg :tungan Vi får väl vänta och se inslaget innan vi kan uttala oss.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top