imaster
Bah
ligger nån av dem i stockholm? knappast va?
Tillräckligt nära.
ligger nån av dem i stockholm? knappast va?
WTF,Med lite tur blir det en riktig långkörare... Det vore kul om dom sände klassikern:
Vad finns det att försvara??
"Vi har ingen baaaaana..."
Tja, största skillnaden är nog dock att alla är inte lika mediakåta ...
Därför blir "stockholmsförare" utpekade i nuläget .
Sorry, men så är det....
WTF,
Du vill tydligen av någon anledning sänka alla ner i träsket...
Fy fan ,
Va bittert...
Bittert!
Lekfulla stockholmare ska sänka hela Sveriges Mc-kollektiv
Fattas bara att nån unge eller flanör blir överkörd oxo efter programmet, så är väl saken biff
Då skulle bilar ha förbjudits för länge sedan, hur många busshållsplatser med köande människor, krogköer etc. har inte rammats av bilar.
e för helvete sjukt att man tillåter biltrafik på Bogen & Bulten.....satans helvete!
så så var inte meningen att starta en tråd där de skulle bli personangrepp o dyligt. Vi får vänta tills nästa uppdrag granskning o se hur det kommer vinklas.
Till dig som ser att dödsolyckor är en självsanering.
kanske du inte kommer säga dom orden när en anhörig eller vän till dig omkommer i en trafikolycka. Tänk efter lite innan du skriver nästa gång.
Tolf
Kamma dig nu!
Menar du verkligen att det bara är i sthlm som det buskörs?
e för helvete sjukt att man tillåter biltrafik på Bogen & Bulten.....satans helvete!
Det beror ju på vad menar med trafikolycka. Om personen i fråga kör som idiot spelar det ju ingen roll om det är min anhörig eller vän. Då är det fortfarande en idiot...!
Kamma dig nu!
Menar du verkligen att det bara är i sthlm som det buskörs?
Otaliga fall av samma karaktär i en rad olika kommuner har skett tom. i byhålan jag kommer ifrån!
Detta visar som vanligt att om du skriker tillräckligt högt och känner någon så kommer du bli hörd!
Alla andra runt om i landet kan ju försöka övertyga mig om att det inte finns av MC extra belastade vägar där dom bor!
Detta känns även lite som när några jag känner skickade in till diverse "tv-renoverings program" och fick svaret att norr om Uppsala och söder om Salem var alldeles för långt bort...
Finns liknande syndrom i norrland gällande småorter i inlandet med äckligt mkt snö som invaderas av skoterentusiaster som vill gasa loss i fett puder men dom har jag inte sett på TV...
Vad jag menar är att detta ligger nära till hands att fylla ut programmet med och är lite av en crowdpleaser då alla svensson kan förenas och hata mc-fartdårarna!
Har även för mig att det bara bor ganska fattigt folk i bogan området och det kan ju inte heller ha någon beydelse...
Öhhh va...skojar du..fattar nada
Nä, du glömmer att bilar har en helt annan position i samhället för dess existens som transportmedel.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|