Uppdrag Granskning - Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.
Nä, men tyvärr så finns det alldeles för många idioter på för snabba hojar. Det enda positiva är att det alltid blir en stor "självsanering" varje sommar!!!!:tummenupp

idioterna på för snabba hojar är sådana som du.. ni använder dom för o försöka vara något ni egentligen inte är.. KÖP HD! btw DU ÄR SLUT!!!

Nu får du fan kamma dig. Jag gillar det inte heller men att det är tummen upp för att nån dör då har du grava problem. Min kompis blev stoppad ute på landet norr om Stockholm av en som lessnat och skulle nog bara få ur sig ilskan på en MC-åkare vem som helst. Han sa att han skulle börja hälla diesel i kurvorna. Då frågade min kompis om han alltså avsiktligt tänkte döda någon. Då tänkte han efter lite och det bör nog du också göra.

Ok, såhär tänker jag. Om vissa personer kör som idioter på allmän väg och riskerar andras liv så får dom gärna hamna i en permobil för mig. INNAN det skadar någon annan.

Att jämföra mig med en idiotisk gubbe med en dunk disel är lite fel. Jag kör själv hoj och har ingen lust att träffa honom eller någon annan dåre med spikmatta, dunk mm...

idioterna på för snabba hojar är sådana som du.. ni använder dom för o försöka vara något ni egentligen inte är.. KÖP HD! btw DU ÄR SLUT!!!

Känner jag dig?

Last edited:
Ok, såhär tänker jag. Om vissa personer kör som idioter på allmän väg och riskerar andras liv så får dom gärna hamna i en permobil för mig. INNAN det skadar någon annan.

Att jämföra mig med en idiotisk gubbe med en dunk disel är lite fel. Jag kör själv hoj och har ingen lust att träffa honom eller någon annan dåre med spikmatta, dunk mm...

Känner jag dig?

nej jag kör inte med sådana slörövar som dig

[QUOTE=Mackant;4206290 Håller med dig 100%,kloka ord från dig,kör mc varje dag,är familjefar,jobbar,älskar att köra hoj,varför ska VI drabbas för några idioter som försöker slå nån rekord på Bogan....man får inte större kuk för det ;-)

Last edited:
Nope,

Men varför är ni så mediakåta?.......:dummer

It strikes back...

Mig verligen såär det UG som har valt att göra ett reportage om mc åkningen på Bogan. Det är väl inte Hojåkarna i Stockholm som ligger bakom programet. Jag är ganska övertygad om att ingen här tror att det kommer att gynna hojåkningen i Stockholm.

vem e de som kör...har han tillåtit dom använda videon?

ligger det på nätet så får dom visa det utan att fråga men måste se till att personer inte går att identifiera

Vem kommer att vara där och försvara motorcyklister?

Ingen?
Någon från SMC?
Någon mediakåt GR wannabe?

Jag vet inte vilket av alternativen som känns mest skrämmande...

Mig verligen såär det UG som har valt att göra ett reportage om mc åkningen på Bogan. Det är väl inte Hojåkarna i Stockholm som ligger bakom programet. Jag är ganska övertygad om att ingen här tror att det kommer att gynna hojåkningen i Stockholm.

Okeej...

Verktygen för UG är tillhandhavna av mediakåta personer iom filmande och allmänn tillgänglihet..

Visst, kul inslag i diverse forum/media/polare...

När ett fåtal gör olagliga körningar och detta ska drabba MC-kollektivet, från er i Stockholm, olyckligt för er och gynnar ingen annan heller....

jag ställde upp på intervjuv. Sa att mc-förare dödar söta små kaniner
animal-smiley-013.gif
när dom inte kör hoj.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back