Mephiboseth
Fartblind?!?
Gött, det finns spår av rättvisa i vårat avlånga land iallafall... Hoppas bara att fallet fortsätter i samma riktning nu!
Tack. Började bli lite frustrerad över att det bara var jag som inte fattade. I en annan tråd var vi fler som misstänkte att det faktiskt var en av tjuvarna, men nu verkar det bara vara jag kvarHenke skrev:Enligt andra "mille tråden" så är tyckte Viktor att det kunde vara kul att ha just den bilden som avatar.
Tror inte att "viktor" är samma som på bilden, han skojar till det lite. E du med?
t-quick skrev:Kan vi inte bjuda in dom till sporthojfesten för en pratstund och
höra vad dom har att säga till sitt försvar?
Då lär ju jag komma allafall. "BBQ" jag inte vill missat-quick skrev:Kan vi inte bjuda in dom till sporthojfesten för en pratstund och
höra vad dom har att säga till sitt försvar?
Ja vad ska man säga?heliac skrev:Lite spam...saxat från TV4 Väst.
[2005-06-21] En ung man fick tidigt på tisdagmorgonen föras till Uddevalla lasarett med livshotande skador sen han kört av vägen strax öster om Dals Rostock i Mellerud. Enligt polisen så stal mannen en motorcykel i Mellerud men hann inte ens en mil österut innan han förlorade kontrollen och körde av vägen.
Hehe, kanske?Billson skrev:Ja vad ska man säga?
Tråkigt för anhöriga, men tjuven skiter jag i, hade han inte snott den så hade han troligen mått bättre.Billson skrev:Ja vad ska man säga?
Lunarstorm är ju en jättebra samlingspunkt för alla unga. sen att ALLT loggas måste ju underlätta för polis och andra myndigheter så håll det öppet så att om någon vill kan hålla sig underrättad om vad som händer. Gangsta-adnan skulle snott hojjar även utan Lunarstorm. men tack vare Lunarstorm och adnan-soon-2-be-deads egen brist på sunt förnuft så kan polisen ta dom eller vi spöa skiten ur dom. beroende på vem som hinner först.Lotta skrev:Att dom inte stänger ner det där Lunarstorm. Det verkar ju bara som att det är en massa skit som händer där. Och de som administrerar siten har uppenbart ingen koll själva på vad som händer där.
Äntligen lite rättvisa i fördelningen av krashade hojåkare i sommar. fram tills idag har det bara varit bra folk som kraschat juheliac skrev:Lite spam...saxat från TV4 Väst.
[2005-06-21] En ung man fick tidigt på tisdagmorgonen föras till Uddevalla lasarett med livshotande skador sen han kört av vägen strax öster om Dals Rostock i Mellerud. Enligt polisen så stal mannen en motorcykel i Mellerud men hann inte ens en mil österut innan han förlorade kontrollen och körde av vägen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|