Mandelhyndan
Medlem
NEVER!Indeed, men ta bort den där j-vla signaturen!
Skickat från min D6503 via Tapatalk
NEVER!Indeed, men ta bort den där j-vla signaturen!
Att klicka på "Gå till det senaste inlägget" gör tvärtom...tar mig till det första inlägget i stället.
Chrome: Version 54.0.2840.27 beta-m (64-bit)
Det funkar som tänkt i Firefox 48.0.2 och 49.0.
Det där händer inte här. Kan du ta och kopiera klistra in ett exempel här? Högerklicka länken alltså och kopiera in här så får vi se om andra får samma problem.
Om det bara är i en browser.... då är det Chrome som fular. Eventuellt att du har tillägg, virusprogram osv som spökar.
Jag har Chrome senaste och det funkar fint.
Den här länken blir mysko i den Chrome jag har men funkar finfint i Firefox 49.
https://www.sporthoj.com/forum/show...h-smäller-vid-gaspådrag&p=6291317#post6291317
Ok,jag ska testa med en annan Chrome version och utan tillägg och se om den byter beteende.Den tar mig till snabbinläggsfönstret. Vilket den gjorde innan bytet av server, så inget nytt här egentligen. Dock blir det fel, och orsak ... ingen aning. Låter som Chrome-bug.
Stod att jag blivit avstängd vid ett tillfälle. Tänkte vafan har jag skrivit något elakt
Jag ska prova att uppgradera explorer men väntar på att IT-avdelningen ska fixa det. (jobbdator)
Har dock provat på mina privata och det är samma sak där.
Laddar jag upp flerabilder via Chrome så går det klicka på ladda upp, men det är bara en bild som blir uppladdad.
Göra jag det via explorer så står det bara misslyckades, där verkar man dessutom bara kunna ladda upp en bild i taget?
Tror max är 20 mb.
Megabyte (Mb)
viktigpetter
Är det råbilder? Alltså stora filer? Så kan det ju vara att du stöter på en hårdbegränsning på servern. 1 fil = inom gränsen. Flera = över gränsen och alla eller ev. första (de under gränsen) lyckas. Tror max är 20 mb.
F?ƒ¶r mig funkar det bra skriva ?ƒ¥?ƒ¤?ƒ¶.
Vad har du f?Ħr h?Ĵrdvara? Dator, Mobil, Padda eller ?
Vad har du f?Ħr operativsystem, Windows, Linux (distribution, release) OSX, iOS, Android eller ?
Vilken webbl?ƒ¤sare, IE , Chrome eller ?
Det h?ƒ¤r ?ƒ¤r Windows 7 och IE.
Kan du HTML? Det ska verkligen fungera, f?ƒ¶r om fler hade s?ƒ¥ b?ƒ¶r det vara ramaskri. Om du kan lite html s?ƒ¥ ?ƒ¶ppna "visa k?ƒ¤llkod" i webbl?ƒ¤saren och leta efter <meta charset=""> vad st?ƒ¥r d?ƒ¤r? B?ƒ¶r vara utf-8.
Fungerar bra på mobilen
Har windows 8.1 och använder webbläsaren Opera det är även där det knasar, verkar fungera i IE dock på samma dator då allt ser ut som vanligt.
Men använder aldrig IE så ahha...
Kan inget om HTML men är det kanske detta charset=ISO-8859-1
UPDATE:
ändrade i Meny -> Sida -> Teckenkodning -> Unicode -> UTF-8
Var inställt på västerländska ISO-8859-1 av någon anledning ?!?!?
Så var det problemet ur världen
UPDATE 2:
När jag ändrar Teckenkodning till UTF-8 så ser allt normalt ut men det går ej att skriva inlägg, står bara database Error när jag försöker skicka inlägg...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|