2197113 Klockan 08:15 onsdagen den 31/5 ska jag befinna mig på flygfältet vid Ängelholm för att påbörja min uppkörning. Två dagar kvar alltså och det börjar bli RIKTIGT svettigt nu, sömnproblem är ett faktum. Det som oroar mig mest är manöverbanan och främst krypkörningsbiten, detta har jag inte övat på så mycket och undrar hur fan jag ska klara det. Övade i två timmar igår och visst, jag klarade banan problemfritt och i rätt hastighet X-antal gånger, men jag körde den rätt så många gånger också. På onsdag måste jag sätta den på första försöket, något jag inte lyckats med hittills.
Dessutom måste jag plugga in säkerhetskontrollen ordentligt (nåja, jag kan den rätt så bra, nästan utantill) och funktionsbeskrivningarna som man måste kunna
va). Hua, hur ska detta gå ? Idag hinner jag kanske öva lite mer krypkörning, dock inte på en riktig bana utan på gatan mellan 4 koner och på tisdag blir det en fullständig repetion på provet, med säkerhetskontroll, funktionsbeskrivningar, manvöverbanan och trafikkörning. Jag får verkligen hoppas att allt klickar då för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Någon annan som har känt en sådan här press (varit ute lite sent) inför ett prov ? Klarade ni er då ?
EDIT;
Är det någon som vid en uppkörning har haft en ickefungerande startmotor, alltså varit tvungna att springa igång hojen, eller vet någon här om det är OK att köra upp med en hoj där startmotorn tydligen har gått sönder ? Tacksam för svar.[/QUOT
förstår precis hur du känner dig,jag har också uppkörning nu på onsdag!