Hur är det me körningar?
Länge sen det va motard åkning eller bara jag som missat
Du får hänga med på örningarna i "19 åka tråden", så får "RR_Jonas" lite motardsällskap
Hur är det me körningar?
Länge sen det va motard åkning eller bara jag som missat
Hej alla motardåkare och andra mc-åkare!
Vill ni hjälp till att anordna vår SM-tävling på Lunda?
Vi (ÖMK)behöver all hjälp vi kan få av frivilliga funktionärer.
Naturligtvis blir det nån form av mat och dryck och gratis första ståplats för ett häftigt supermoto SM-rejs.
Sedan som en form av betalning tillbaka ordnar jag friträning på Lunda
andra helgen i september för alla som hjälper till.
det e ju helt dött i denna stad nu med körningar !! ja o några brukar åka lite men man ser inga nadra i denna stad, mycket mer åkande i sthml
[/QUOTE]Jasså...Du har problem o komma överens me tjejen på bilden....Nåt som utmärker en mc förrare enligt mej e att man endast sätter nedf höger ben i marken då man e stilla stående....Eller ?
Bra tråd Robin, det behövs lite initiativ för att det ska hända saker Du har mitt nr så det är bara att lägga till det på listan!
Själv så kör jag Husa. Har inte varit motardpilot så länge men gillar det skarpt.
Ibland så åker crossdäcken på så att man kan köra lite enduro. Är kul att variera körningen lite. Just nu så är dubbdäcken på men vart är isen
Kul om vi blir många i sommar så kan man fota och spela in lite galna filmer.
Även kul om man har någon mera att åka med än min kompis på bilden:
[/url][/IMG]
för vi kommer inte alltid överens
fy satan vad det ska åkas
Vem är det som ställer sin ktm utanför wikmans på fålhagsleden varje dag?
Blir så sugen att köra varje gång man kör förbi den : )
(jobbar i huset bredvid)
Det är ju jag Fan jobbar du där!? QD då eller?
Är det någon mer än jag som plockat fram hojen? Är lite sugen på att köra i helgen om vädret tillåter. Någon annan som kan tänka sig att haka på?
Jag håller på att jaga delar till min men snart så. Iofs så är jag solskensåkare så det får gärna bli lite varmare och mindre grus, ingen brådska
Förhoppningsvis kanske vi kan dra ihop någon gemensam körning i påsk? Det brukade ju vara tradition att ha första stora gemensamma körningen i påskhelgen förr om åren.
Jag håller på att jaga delar till min men snart så. Iofs så är jag solskensåkare så det får gärna bli lite varmare och mindre grus, ingen brådska
Förhoppningsvis kanske vi kan dra ihop någon gemensam körning i påsk? Det brukade ju vara tradition att ha första stora gemensamma körningen i påskhelgen förr om åren.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|