Ursäkta men kan ni tala om hur man dödar folk???

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Penelope
r1666 skrev:
jag vill vara med ju...men jag spöar dom verbalt,kanske utmanar dom i mest ord under en minut. : jag kan snacka sönder vem som helst

Du kan vara den som sköter "förhöret"...jag e mer än gärna redo att vara den som utför domen....det vill säga spöa skiten ur dom på ren svenska!

Jag kan säga att jag e beredd att ställa upp o "plocka" hojtjuvar, kan ställa upp de dagar då jag e ledig o sitta på nattspan!

I want to kick some ass :whip :whip :whip
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Xraptor skrev:
Du kan vara den som sköter "förhöret"...jag e mer än gärna redo att vara den som utför domen....det vill säga spöa skiten ur dom på ren svenska!

Jag kan säga att jag e beredd att ställa upp o "plocka" hojtjuvar, kan ställa upp de dagar då jag e ledig o sitta på nattspan!

I want to kick some ass :whip :whip :whip


låter hur bra som helst :crash :crash :rock
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
Hur stora är ni??? Ni får ju inte ha för lite kroppshydda.

179cm och 85kg :rock . Lite i minsta laget men så är det bara muskler, höll på med kampsport under 11år.

:hej
 

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Penelope
Sergeant skrev:
Hur stora är ni??? Ni får ju inte ha för lite kroppshydda.

179cm och 85kg :rock . Lite i minsta laget men så är det bara muskler, höll på med kampsport under 11år.

:hej

E inte skit stor 178cm, 75kg! Har däremot en hel del erfarenhet...stått i dörr i stan o i förorterna(en hel del fajter :crash )...VM silver i jujutsu...flera sm medaljer i judo! Jag tror att det bör räcka för att ta några tjuvar! men sen finns ju du Sergeant du verkar ju va en kraftig karl! :tummenupp
 

outsider

hojjen skrot, jag lika så.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg/ hisingen/ på gatan
Hoj
BMW R1200 ST -05
ingen som känner en fin lirar elektriker dom borde kunna fixa ihopp ett efektivt larmm med strömm i handtagen
farsan berättade om en kompis til honnom som hade det i bilen larmade man inte av inom 15 sek från det man satt sej i sätet så fick man en redig shock i arslet oturligt nog var inte larmet lagligt å han fick böta för att en kille på bisiktningen sket i varningen å blev grilad i arslet tydligen blev det rejäla bränn märken :eek:
kanske skulle kunna modifiera handtagen eller sadeln så om man tar i dom eller sätter får man en kyss på 30000volt och 1amper inte dödande om man inte har pacemaker eller dyligt men gör en handlingsförlamad i den kropsdelen ett par timmar :D

för övrigt söker jag ett krypskyttegevär med ljuddämpare å nattsikte samt amunition :kulspruta
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
Xraptor skrev:
VM silver i jujutsu...flera sm medaljer i judo!

I am impressed :bow .

Kom själv aldrig så långt. Slutade när det visade sig att jag behövde åka till england/japan för att ta det svarta bältet. Höll på med Kyokushinkai karate.

:hej
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
Xraptor:

Du får gärna berätta vilka stilar du höll på med och vilka bälten du erhöll om du vill.......snälla :hej
 

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Finland, Jakobstad
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Ja har nog grejer på jobbet som vinkar 900kilos oxar, som om du får tag i han hojknyckaren... :fakta :D
 

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Penelope
Sergeant skrev:
Xraptor:

Du får gärna berätta vilka stilar du höll på med och vilka bälten du erhöll om du vill.......snälla :hej

Judo i 11 år...bälte: svart
Streetfight i många år...bälte: öhhh typ prickikorv! :skrämd
Combat Ju-Jutsu i 6 år...bälte svart
har boxats lite, har brottats lite, sparrats lite med karate killar mest shotokan, sen var det inget mer!

Nu en klättrare pga ett pajad knä!
 

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
Fy fan hade jag varit hojtjuv så hade jag skitit på mig.
Xraptor= vm silver. :bow
Sergeant= knockdown kyuko kille. :bow
Själv har man varit i J- landslaget för shotokan karate när man var 18 (det var länge sen) sen kan jag ju alltid capoeira :D ner dom
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Xraptor skrev:
Åhhhh då e du ju en sten hårdkille :fakta !

Då kan du slå ned dom så kan jag ta hand om dom på backen o dra av lite leder! :brynad

Dra av leder äger :rock

Tur man har gummileder av all träning. :tummenupp

750RR
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Xraptor skrev:
bra då kan du vara vår rubberman! :D
Från vilken träning har du fått gummileder?

5år JuJutsu
1år Judo(astrist tyckte jag)
6år taekwondo(gummifotleder?? :D )

inte många som kunde knäcka mina leder, inte lika lätt iaf. :tummenupp Sen e jag naturligt vig tror jag. Nu när man bara sitter still o inte rör en fena nån dag i veckan när man kör glass så trodde jag att jag hade förlorat all min vighet, men inte sååå mycket som det visade sig iaf. hehe.

750RR
 

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Penelope
maverick_750rr skrev:
5år JuJutsu
1år Judo(astrist tyckte jag)
6år taekwondo(gummifotleder?? :D )

750RR

Fan vad bra då har vi ett gäng som kan gå ut på span!
snabba fötter e ju en fördel o vighet en ännu större fördel! :bow

I värsta fall får vi kasta glass på dom! :D :D
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Xraptor skrev:
Fan vad bra då har vi ett gäng som kan gå ut på span!
snabba fötter e ju en fördel o vighet en ännu större fördel! :bow

I värsta fall får vi kasta glass på dom! :D :D

Va fan, vem orkar spralla runt. Jag atr med mig min hagelbössa o elstöt så drar vi en tur på stan o spanar läget :tummenupp

750RR
 

Poison

Member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Skruttibangbang
capoeira-R1 skrev:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHH
Skulle åka i väg med hojjen imorse. så sätter mig på hojjen och ska stoppa i nyckeln och till min fasa så upptäcker jag att någon IDIOT har försökt att sno hojjen.
Idioten har tryckt in en skruvmejsel i låset och dragit runt den med en skift nyckel och sedan slagit av mejseln med toppen kvar i låset :mad: :mad: .
Så där står jag med en hojj som inte går att åka 1 meter på eftersom styrlåset är på så kan man bara rulla den i vänstervarv.
Hur fan ska jag få den till verkstan???
Ringde min gamla trafik lärare och han kom med släpvagn så vi fick lyfta :skrämd in hojjen.
Dagen nota:
Lås 1500:-
Arbete: 500-1000:-
införskaffad larm 4000:-
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:



Nu kanske jag har missat lite... men hade du inget annat lås på hojen? och i så fall hade de gett sej på det låset också?
Det kan ju vara lite intressant och veta om de ge sej på tändningslåset innan de tar det andra låset, för det andra låset kanske de ser som busenkelt att få upp? (du får gärna skriva villka övriga lås du använder)


p.s lider med dej :(
 

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
Re: Re: Ursäkta men kan ni tala om hur man dödar folk???

Poison skrev:
Nu kanske jag har missat lite... men hade du inget annat lås på hojen? och i så fall hade de gett sej på det låset också?
Det kan ju vara lite intressant och veta om de ge sej på tändningslåset innan de tar det andra låset, för det andra låset kanske de ser som busenkelt att få upp? (du får gärna skriva villka övriga lås du använder)


p.s lider med dej :(
Det var det som var konstig. Jag hade skivbroms lås och den hade dom jävlarna inte gjot någonting med jag förstår inte för hojjen står under mitt + 40 grannars fönster så hade dom fått igång den så hade det hörts och om det hade det varit jag så hade jag gått på skivbromslåset först annars kan man inte flytta hojjen 1m (om man inte bär iväg den).
 

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
Nu har jag kollat upp mina rättigheter med mina polis "vänner"
Jag har rätt till envarsingripande vilket innebär att jag kan hålla vedebörande(tjuven) på plats till polisen kommer och jag får använda den mängd våld som situationen kräver :D :D .
Man kommer inte att kunna ha kniv eller batong med sig (det ser ut att vara planerad) men om man placerar ett järnrör på marken i närheten kan man väl alltid säga att man hittade det :D
Så det är bara att köra på så fort hojjen kommer hem från verskstan.
 

Poison

Member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Skruttibangbang
Re: Re: Re: Ursäkta men kan ni tala om hur man dödar folk???

capoeira-R1 skrev:
Det var det som var konstig. Jag hade skivbroms lås och den hade dom jävlarna inte gjot någonting med jag förstår inte för hojjen står under mitt + 40 grannars fönster så hade dom fått igång den så hade det hörts och om det hade det varit jag så hade jag gått på skivbromslåset först annars kan man inte flytta hojjen 1m (om man inte bär iväg den).



Konstigt... Det måste ju vara så att de var j-v säkra på att det skulle gå snabbt att få upp det låset (ev arbete döljt av motorljudet), och att tändningslåset var det svåraste av de båda.

Du får hemskt gärna skriva vad det är för skivbromslås du har...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top