imaster
Bah
Släng ut en länk till tråden på Facebook och konkurrerande forum. Aftonbladet är nog skitsugna också!
Efter två veckor försökte jag upphäva köpet, men det var som att prata med en vägg...
Lelles mc visade sig inte heller vara en återförsäljare jag går tillbaka till.
Jodå,dom finns här.
Vore faktiskt på sin plats med en förklaring från deras sida.
Tror tyvärr att det är rätt vanligt både i MC och bil branchen, att sälja går bra men när det kommer till åtaganden så är blir det problem.
Hade själv en tvist vid köp av helt ny bil, bilen stod på verkstad 2 månader utav 3, ville ha köpet hävt men både säljare och general agent vägrade.
Nämnde då "Sverker Olofsson" och TV programet "PLUS" så var det inga problem alls att få både ersättning och köpet hävt.
Ger inte heller mycket för ARN. Men att vara en jobbig pitbull och inte ge sej brukar ge resultat till slut.
Intressant att få höra hur denna soppa slutar!
Jodå,dom finns här.
Vore faktiskt på sin plats med en förklaring från deras sida.
Skamligt....! Har sj 10 års erfarenhet av bilbranchen. Om ngn köper en NY bil i Piteå så självklart kan man lämna in den för garantirep i Malmö! Inget snack..! Garantirep ersätts av generalagenten mot den firma som gör reparationen. SERVICENÄT även kallat!
En kompis köpte en NY Ktm som stannade efter 20 min. Lämna den till närmaste KTM verkstad. Funkade hur bra som helst!
Fy fan rent ut sagt...jag skulle driva det vidare i allt som går. t.o.m Sverker i PLUS skulle jag ringa!
Mitt i allt det är det dags för 100 milaservice , ringt Lelles i fyra dagar minst 3 gånger per dag för att få en tid, idag på eftermiddagen får jag till svar att jag ska maila istället,
Kanske är lättare att få en tid på det sättet svarar Lelles Mc.
Vad ska man säga???
vågar heller inte lämna in den hos någon annan.
Blir väl dom gamla vanliga ursäkterna att det brustit i rutinerna och naturligtvis inte ska gå till så här, mixat med en skvätt där man skyller ifrån sig lite.
All ära åt nya Yamaha R1 men är det efter SÅHÄR kort tid SÅ mycket problem skulle jag nog fundera på att häva köpet och satsa på nått annat märke! Tycker inte dom ska få behålla kunder vid sitt varumärke så som du förklarat nu!
Har vidarebefordrat trådskaparens information till Yamaha Motor Scandinavia och bett dem bemöta detta.
Undra vad Yamaha Europa skulle säga om dom hörde hur du blev behandlad i Sverige?
Testa ta ärendet högre om det går. Eftersom det är Europagaranti.
fy fasiken , trodde det bara var här i övik vi var drabbade av ett underligt Yamaha center. Hoppas du ej tar bort den här tråden då det vissar att även yamaha har fläckar på sin sol. Har Yamaha som nummer 1 av alla märken men sånt här gör en lite mindre märkes bög. Är allt sant du har skrivit så har du uppvisat ett riktigt bra tålamod.
Det är en -08-, inte den nyaste.. Men fabriksny.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |