"utnyttjade tjejer"

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bingo skrev:
Det är en handkräm som stramar upp huden och gör den mjuk och fin. Många har sanningsvittnat om synbara resultat mot hudens fina rynkor efter endast två veckors användnng. :D

Är det sant? :)
Jag har nu länge letat efter en sådan handcreme med de funktionerna då mina händer spricker i kylan i glassbilen. Jag har Niveas nu men den hjälper inte på det sättet jag önskar. :(

Då borde du säkerligen kunna rekommendera ett par bra våtservetter för jag känner att jag måste tvätta händerna varje gång jag tar i pengar som kunderna från Landskrona har haft :p

750RR

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Bingo skrev:
Det är en handkräm som stramar upp huden och gör den mjuk och fin. Många har sanningsvittnat om synbara resultat mot hudens fina rynkor efter endast två veckors användnng. :D

Just det!

Bingo - vill du bli medlem i DUCS?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Visst, det är jättetråkigt att sånt här händer, något annat har jag aldrig påstått. Det jag menade med mitt inlägg var att tjejen ska stå på sig istället för att låta sig hunsas, vilket hon tydligen har gjort.

Som tredje person är det lättare att fatta de korrekta besluten, men det är det inte för den utsatta. :fakta

750RR

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
maverick_750rr skrev:
Som tredje person är det lättare att fatta de korrekta besluten, men det är det inte för den utsatta. :fakta

750RR

Men om tjejen i fråga vet om att något är fel i förhållandet (vilket hon uppenbarligen vet i det här fallet eftersom hon tar sig tid att författa detta mail) så måste hon också kunna ta beslutet att lämna killen i fråga.

Som sagt: låt er inte hunsas av sviniga killar, stå på er. Förr eller senare så upptäcker killen i fråga att det inte fungerar att bete sig på det sätt som han gör, och kommer således att skärpa sig. I alla fall i en perfekt värld.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Men om tjejen i fråga vet om att något är fel i förhållandet (vilket hon uppenbarligen vet i det här fallet eftersom hon tar sig tid att författa detta mail) så måste hon också kunna ta beslutet att lämna killen i fråga.

Som sagt: låt er inte hunsas av sviniga killar, stå på er. Förr eller senare så upptäcker killen i fråga att det inte fungerar att bete sig på det sätt som han gör, och kommer således att skärpa sig. I alla fall i en perfekt värld.

Tjejen låter det gå till den gräns hon sätter!

Hon älskar trots allt honom.

Det mailet är definitivs skrivet efter förhållandet.

750RR

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
maverick_750rr skrev:
Tjejen låter det gå till den gräns hon sätter!

Hon älskar trots allt honom.

Det mailet är definitivs skrivet efter förhållandet.

750RR

I så fall är den gränsen alldeles för låg, eller hög... hur man nu ser på det.

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Hulken_1 skrev:
Jag känner oxå igen mig på flera punkter.
Det händer att mannen tjänar mer pengar och till sist i ett sånt där snett förhållande så blir han bara en pengamaskin.
Han får inga pengar över tills sig själv utan allt ska gå till familjen.
Gemensam ekonomi heter det så vackert, men många ggr är den inte så gemensam.
Bara mina tankar.

Synd bara att män överlag tjänar ngt mer än kvinnor.

I sånna sneda förhållanden där mannen har högre inkomst, tror jag det blir lätt för kvinnan att kräva att stor del ska gå till familjen - både av uppenbara skäl men även som ngn slags kompensentation...........FAN .....man ska inte sitta o snacka vid MSN ......nu har ja glömt bort va det var jag skulle skriva!!!

Sen kan ju alla svin manliga som kvinnliga dra! Lika :zpy vare sig det är en män lr kvinna.

Åk hoj!

Edit: Jag kan inte stava lr skriva riktigt idag. :crash

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
maverick_750rr skrev:
...Det mailet är definitivs skrivet efter förhållandet.

750RR
Det mailet är nog ett kedjebrev.

McB, DUCS låter skitspännande. Är det Dove User Club Sweden eller? Berätta mer. :tummenupp

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Bingo skrev:
McB, DUCS låter skitspännande. Är det Dove User Club Sweden eller? Berätta mer. :tummenupp

Japp, DUCS står för Dove Users Club Sweden. För närvarande så är det bara Abstruse, Acrid och jag som är medlemmar, men du är välkommen när som helst. Det enda som krävs för medlemskap är fotobevis på att du använder Dove.

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
McB skrev:
Japp, DUCS står för Dove Users Club Sweden. För närvarande så är det bara Abstruse, Acrid och jag som är medlemmar, men du är välkommen när som helst. Det enda som krävs för medlemskap är fotobevis på att du använder Dove.

Va säger du!? NU ska du inte var sån...ja använder INTE dove så sluta retas nu va.

JAG VILL HA EN HOJ NU! :mad:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Acrid skrev:
Va säger du!? NU ska du inte var sån...ja använder INTE dove så sluta retas nu va.

Men du skulle kanske börja? Du vet, betongväggar skrapar upp huden. Dove mjukar upp den igen. ;)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
McB skrev:
Jag är klart intresserad av att medverka i en sådan förening. Gäller fotokravet valfri Dove-produkt eller måste det vara just handkrämen?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Bingo skrev:
Jag är klart intresserad av att medverka i en sådan förening. Gäller fotokravet valfri Dove-produkt eller måste det vara just handkrämen?

Helt valfri produkt. Själv använder jag bara tvålen, både i fast och flytande form. Den ena i duschen och den andra vid handfatet.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ok, här kommer bildbeviset. Det är en ganska liten bild och den visar när jag använder en Dove daily hydrating cleansing cloth.

Bifogat

• doveii.jpg
    doveii.jpg
    1.9 KB · Visningar: 191

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Acrid skrev:
Synd bara att män överlag tjänar ngt mer än kvinnor.

I sånna sneda förhållanden där mannen har högre inkomst, tror jag det blir lätt för kvinnan att kräva att stor del ska gå till familjen - både av uppenbara skäl men även som ngn slags kompensentation...........FAN .....man ska inte sitta o snacka vid MSN ......nu har ja glömt bort va det var jag skulle skriva!!!

Sen kan ju alla svin manliga som kvinnliga dra! Lika :zpy vare sig det är en män lr kvinna.

Åk hoj!

Edit: Jag kan inte stava lr skriva riktigt idag. :crash

Men du som håller på att skaffa dig en diger utbildning, du kan ju gifta dig med mig så lovar jag att jag ska tjäna mindre än du.

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!