Biturbo
Min går i etthundra!
Klart det spelar roll. Annars hade det varit en non issue och ni skulle aldrig haft eran dispyt och du således inte suttit här och grinat.
Klarar du inte av att umgås med människor som ser ut på ett vissts ätt, oavsett hur trevliga de är, så är du en fruktansvärt ytlig människa och jag tycker synd om dig eftersom du går miste om många vänner.
Nåja, ska man bara ligga och inte prata så är det väl bara utseendet som spelar roll? Jag menar, ska ni inte prata vare sig före, under eller efter sexet så är det väl skitsamma om hon är världens mest korkade bitch bara du tänder på henne och hon tänder på dig? Sen att hon kan vara värdelös i sängen är en annan sak, men du tänder åtminstone på hennes kropp.
Jag menar att om man går ut någonstans (fest, krog, lundakarneval, whatever) med avsikt att hitta en vän (och inte ett ligg) så borde man inte låta utseendet styra, utan man skulle rent potentiellt kunna gå fram till vilken random människa som helst och starta en konversation.
According to a Cornell University study, unattractive defendants are 22 percent more likely to be convicted than good-looking ones. And the unattractive also get slapped with harsher sentences - an average of 22 months longer in prison.
Kasta inte sten i glashus nu—du själv dömde ut nazister precis här ovan. Så med varje post du gör bekräftar du det jag sa. Du har en gräns för vad du anser är oacceptabelt utseende, jag har en annan.
jag tar hellre ett bra ligg med en ful tjej än ett kasst ligg med en snygg, men det kanske bara är jag?
Man borde göra så men väldigt få människor gör det.
Man går fram till de man tycker ser intressanta ut och som man verkar dela intressen med. Man söker en grupp. Sen har folk, som sagt, olika preferenser—men det är fortfarande utseendet det handlar om.
Fel.
Jag hatar inte nazister på grund av hur de klär sig eller ser ut. Tvärtom så hatar jag dem på grund av att de hatar andra baserat på hur de ser ut. Det är en fruktansvärt dålig grund att döma folk på, och ska man nödvändigtvis döma folk så får man väl göra det på lite vettigare grunder såsom exempelvis tankar, moraler och etiker?
Sen att man ibland till viss del kan urskilja olika typer av människor ur mängden på grund av deras utseende, det är en annan femma. Men det kan som sagt också vara fel.
Skulle du anställa en säljare som såg ut som skit, om du var i den sitsen, eller skulle du välja någon som ser bra ut?
Jag behöver inte en fotomodell eller små blåa piller för att komma igång, efter det är det bara prestation som räknas.
Eftersom jag har slutat skryta med mina erövringar tar jag hellre ett bra ligg med en ful tjej än ett kasst ligg med en snygg, men det kanske bara är jag?
Utseende speglar människans personlighet/intressen.
Men, menar du nu gå fram och bara prata med en random människa du hittar på stan? (För sånt gör inte svenskar, det vet vi alla!)
![]() |
Custom Motor Show 2025
Vårens stora event, som kic... |
![]() |
Nytt körkortsdirektiv som på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj
Söndag 18 maj är det dags f... |
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj