Ett klistermärke ovanför/under framlyset alt. på vindskyddet? Skulle nog funka skitbra, men vem vill ha det...??
Men hur sätter man fast klistermärket om man inte har nån kåpa ?
Ex på en naken hoj.
Ett klistermärke ovanför/under framlyset alt. på vindskyddet? Skulle nog funka skitbra, men vem vill ha det...??
...............
Ex på en naken hoj.
Buslätt, då får man köpa till en s.k Hjälmplåtshållare (finns hos Clas Ohlson) till hjälmen, borra två hål, skruva fast hållaren och sedan kan man skjuta in regplåtarna där beroende på vilken hoj man ska köra
Hittills har jag inte hört några BRA argument mot att sätta regskylt fram på hojen.
Tycker du ska ge tusan i att göra såna bilder
Den kanske fungerar men på många cyklar är det ju faktiskt inte möjligt. Så ska man ju dra el till skyltbelysning osv, vem ska fixa sånt då?
Kommer ju bli störande med ljus där i körning i mörker.
Kåplösa är nog det största problemet, tror inte det finns någon hoj med kåpa som inte skulle kunna få på ett klistermärke
Ex på en naken hoj.
Borra du i din hjälm och gör den mindre säker då.3178212Buslätt, då får man köpa till en s.k Hjälmplåtshållare (finns hos Clas Ohlson) till hjälmen, borra två hål, skruva fast hållaren och sedan kan man skjuta in regplåtarna där beroende på vilken hoj man ska köra
Jag är medlem, jag går SMC-kurser, har RR-licens & är riskmedveten. Har betalat sjukt dyra helförsäkringar sedan mannaminne & har hittills tack & lov inte behövt nyttja den själv. Så man kan verkligen säga att jag är med & gör vad jag kan. Skulle tro att många av de kronor jag betalat genom åren i försäkringspremier vart till gagn för er som vart omkull.
Nu är jag bara trött på skiten. Möjligvis bitter också, så ursäkta mina utbrott.
För att vi ska kunna fångas på fartkamerorna samt trafiktullarna.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari