jetson
Guest
Hyfsat kaxig unge, han har nog boffat lite för mycket krom på senaste
Det som stör mig mest, är vilken otrolig brist på respekt ungdomar har för auktoritet....tror dom att hela livet är ett dataspel eller? utan konsekvenser?
Syftar givetvis på "anabola" pumpad "misslyckad polis kandidat" personligheterna. Finns allt för många sådana där ute tyvärr.
Det behövs inte så mycket för att göra skada om det träffar fel.
Jag trissade en på förra träningen så hon slog ordentligt till slut, träffade näsan på mig och blodet forsade. Kvinna 40+ som nog väger ungefär 50kg.
Konstigt, jag har gått förbi flera stycken vakter utan att få stryk, en gång frågade jag om vägen och fick ett trevligt och artigt bemötande, inte ens handfängsel hotades det med.
oj, jösses! Dom måste nog operera de skadorna snarast för om du väntar tills imorgon så har dom nog läkt.
Föräldrarna uttalade sig i radio stockholm om det inträffade, han skulle ju bara åka mellan vagnarna med kompisarna. Deras lilla ängel hade inte gjort något fel
Föräldrarna uttalade sig i radio stockholm om det inträffade, han skulle ju bara åka mellan vagnarna med kompisarna. Deras lilla ängel hade inte gjort något fel
Jag säger inte att vakten agerade helt fel eftersom omständigheterna inte helt kommer fram, men killen är ju bara ett litet barn och av det man ser så är han ju mest lite kaxig. Det ska väl inte krävas våld, nedbrottning och handbojor för att hålla kvar honom där?
Hade jag råkat komma förbi och sett detta och lillkillen hade varit min son så hade jag utan att tveka använt vaktens huvud som fotboll så många gånger jag hunnit. Det tror jag inte jag är ensam om. Sen får den andre vakten göra som han vill men bearnaiseälskaren hade fått synliga skador för en lång tid framöver. Sen hade jag väl läst lusen av pojken också men det är fan inte nåt fetto till tunnelbanevakt som gör med mina barn, det är en sak som är säker. Speciellt inte genom att trycka sitt feta knä mot ryggen.
Hur vore det istället om man la lite kraft på att ta hand om det riktiga buset? Men det vågar man väl inte som vanligt. Det har ju Securitasväktarna sagt till mig ett flertal gånger. Att man helst inte konfronteras med inbrottstjuvar vid inbrott tex.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|