Jag säger inte att vakten agerade helt fel eftersom omständigheterna inte helt kommer fram, men killen är ju bara ett litet barn och av det man ser så är han ju mest lite kaxig. Det ska väl inte krävas våld, nedbrottning och handbojor för att hålla kvar honom där?
Har du inte sett filmen ?
Ungjäveln börjar sparka på ordningsvakten och då tycker du att vakten inte ska få försvara sig ?
Det är helt rätt agerat av vakten. Skulle och samma unge gå fram till mig och sparka mig så skulle jag självklart inte stå där heller med svansen mellan benen. Då skulle han växa upp med tron om att det är helt okej att gå runt och sparka på människor.
Ungen kunde haft kniv på sig, men det är förstås okej att skära andra människor om man är tolv år och skriker hora åt andra människor.
Hade jag råkat komma förbi och sett detta och lillkillen hade varit min son så hade jag utan att tveka använt vaktens huvud som fotboll så många gånger jag hunnit.
Då måste du vara den sämsta föräldern någoinsin som anser att det är okej att din son får sparka andra människor helt utan konsekvenser.
Ungen blir inte skadad på något sätt, dom lägger bara ned honom på backen, skulle förstås vara annat om dom skulle SLÅ ned ungen.
Priset ungen fick betala för att sparka en annan människa var mycket lågt. Hur skulle du känt om vakterna istället hade struntat i gripa in mot de som ungarna hade tänkt göra. Då kunde priset lätt vara att ungen hade legat trasig på spåret i 10 delar. Då skulle det förstås också vara vakternas fel för dom inte ingripit ?
Jo, antagligen behövde han en uppsträckning men jag säger bara det att jag hade sett detta hända med min grabb(som jag inte har nån iofs) så hade jag hoppat på vakten direkt utan att ens tänka förmodligen. Se ett fetto på 130kg sitta och trycka ett knä på din lille pojk. Skulle inte tro det.
Men vakna upp, dina barn måste också lära sig att leva efter lagar och regler.
Om du kör med en sådan slapp uppfostran så kommer din barn snart att tillbringa 20 år bakom galler.
Du har tydligen svårt att se hela bilden av vad som har skett, vakten har tagit ned personen på backen av en orsak, han vill helt enkelt inte bli slagen av den andra personen.
Det du säger är att det är okej för dina barn att slå andra människor, tycker du själv att dessa snorungar på filmen ser ut att vara människor som det går att prata med ?
Deras ordföråd sträcker sig till död och hora.