Du låter lite arg tycker jag. Men man måste ändå ge dig cred för att du så ohämmat delar med dig av dina nojor och vanföreställningar.
Inga svar som vanligt nej.
Du låter lite arg tycker jag. Men man måste ändå ge dig cred för att du så ohämmat delar med dig av dina nojor och vanföreställningar.
Inga svar som vanligt nej.
De som fick förmånen att delta i misshandeln håller låda och de som inte var med spekulerar hej vilt om det är bäst att köra en armbåge i ansiktet eller en knuten näve rakt ner i skallens översida !!!????
Jag reser mig upp och går utan att dricka upp juicen, jag klarar inte av att höra mer, jag är både full i skratt, ledsen och lite rädd.
Hävdar du att du på allvar ställde en fråga någonstans i smeten med anklagelser om allt från antisemitism till barnmisshandel?
Förtydliga i såfall för jag slutade lyssna när du spann loss i ditt lilla maniska utbrott.
maniskt svammel
Varför är lillkillen så förbannad då?
ovesantligt. nu ar det ju ganska otroligt att lillponken skulle vara oskyldig, men ar han nu det sa star man ju lugnt i sina handbojor och invantar folk som kan hjalpa en.
borjar man fakta o javlas med uniformerad ordnings personal, maste man ju anta att man far stryk.
han lade ner pagjavln pa marken och holl fast han med knat. so what?
Sorgligt...Hört på MD Donalds i Rissne en tidig morgon. I en helt tom restaurang envisas fem personer ur västerorts väktarelit med att sätta sig runt bordet bredvid mitt och babbla så högt om nattens höjdpunkt att jag måste hejda mig för att inte spruta juicen rakt ut ur munnen i ett spontant gapflabb. Tydligen har en eller flera av dessa fem flottiga medelålders män med gubbmage och skäggstubb lyckats haffa en klottrare i Rissnedepån och ruffa upp honom lite. Uppståndelsen är stor. De som fick förmånen att delta i misshandeln håller låda och de som inte var med spekulerar hej vilt om det är bäst att köra en armbåge i ansiktet eller en knuten näve rakt ner i skallens översida !!!????
Jag reser mig upp och går utan att dricka upp juicen, jag klarar inte av att höra mer, jag är både full i skratt, ledsen och lite rädd.
Å fy fan, kan det inte bli sommar snart....
Ska det vara så här i 6 månader nu ?
Å fy fan, kan det inte bli sommar snart....
Ska det vara så här i 6 månader nu ?
...nej, om du avslutar ditt medlemsskap, så blir det inte så...
Curling
Prova MC-relaterat! Sjukt kul, inte så stort, och mest vuxna med motorcyklar.
Men läs igen, snälla. Jag säger inte att jag vet att vakten gjort fel. Vad jag säger är att det ser jävligt fel ut med en 130kg bjässe som sätter handbojor på och slänger ner ett pyttelitet barn på marken. Sen är jhan säkert jätteouppfostrad och allt och en riktig lite skitunge. Det ser ändå jävligt fel ut. I min värld ger man sig inte på nån som är synbart mindre eller är fler mot en.
Jag skriver också att han säkert förtjänar en uppsträckning men det missade du tydligen också. Han kanse även förtjänade den här behandlingen. Men varken du eller jag var där och då ska man inte sitta och tro att man vet allt. Killen skriker hora. Oj, vad hemskt. Det får ungar i skolan höra dagligen och det är inte bra, men tillräckligt för att sätta en 12-åring i handfängsel och trycka upp mot väggen.
Varför är lillkillen så förbannad då? Han har fått handfängsel. Frågan är för vad. Det vet vi inte, men jag vet att jag hade varit sjukt förbannad om nån hade satt det på mig oberättigat. Sen hade jag nog inte visat det, för det hade bara blivit värre. Men återigen, killen är tolv år.
Tror du vakten fick ont av de där små skrapningarna? Tillräckligt för att slänga ner barnet i marken och trycke ner honom? Sluta snacka om det där som sparkar och slag. Det är ju precis lika töntigt som att vakten slår med batongen i luften. Det är ju förstås för att få ut batongen. Folk här har fan inte mycket bättre verklighetsförankring än Aftonbladet ibland.
Var har jag sagt att jag kör med slapp uppfostran. Jag kommer uppfostra mina ungar till att veta hut i rätt läge men fan inte att vika ner sig och ta skit. Varför har folk så stora problem med barn med starka viljor. Jävla fjantar med komplex antar jag. Ungefär som tunnelbanevakter.
Ja, vakter är sjukt farliga. Allvarligt talat, av de jag känner som jobbat som det så är det inga GSP direkt. Sen finns det säkert de som är sjuka i huvudet och sadister finns det troligen gott om i den kåren. Sen är väl en bunt av dem rejält bittra också för att de aldrig kommer komma in på Polishögskolan. Och tur är väl det. Ingen bra kombo.
Vad snackar du för skit om "ensam vagn"? Du vet inte ett skit om mig så håll bara käften istället och sätt dig i din väktarbil och dra streckkod runt p-hus eller nåt annat viktigt.
Kul att det rör upp så starka känslor för alla er som känner igen sig själva i vakten.
När jag var typ 11 muckade jag med en snubbe på moppe (så han måste varit minst 15). Jag åkte på ett kok stryk och har sedan dess respekterat äldre människor
Trams.
Jag har fatt mer stryk an sa av ett par snutar jag forsokte cykla ifran pa fyllan. Inget att gnalla om.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari