Väktare brottar ner 12 åring

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
If you can't do the crime...

Men för all del, lessons learned blir inte att man ska omhänderta slödderslynglar utan att man ska negligera dem. (Ja, världen är fyrkanting och svart-vit) Således kommer nästa wannabegangsta mosas mellan vagnarna på egen förmåga.

Vakt - Skitunge 1-0

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag till skillnad från dom flesta här har egna barn.

Inget av vad den vakten gjorde skadade på något sätt ungen.

Ungen fick däremot lära sig att skrika "jag ska mörda dig jävla hora" samt att sparka på folk när man är i klart underläge är en jättedålig idé.
Speciellt om det är stora starka människor med uniform som gör sitt jobb.

Mina barn har blivit stoppade av polis i olika sammanhang och då har mina barn skött sig hyfsat bra och föreslagit att ringa mig och poliserna har då ringt hem till mig och vi har kunnat prata om saken.

Ingen av dom uppenbara lagbrotten har då behövt leda till någon åtgärd från polisens sida, ingen har behövts hållas fast, ingen har skrikit okvädningsord.

Ena gången åkte poliserna hem till mamman dagen efteråt och bad båda om ursäkt för att dom hade betett sig felaktigt mot sonen.

En annan gång bad dom mig om ursäkt för att dom hade kvarhållit min son 45 minuter felaktigt i en trafikkontroll, jag tror till och med att dom åkte till eller ringde hans jobb och bad om ursäkt för att han blev sen till jobbet.

Är bara alla parter lugna och förståndiga och agerar därefter så behöver ingen ligga på det smutsiga golvet och snyfta

Jag hoppas att pojkens mamma inte har något emot att bli sparkad på, mordhotad och kallad "jävla hora" eftersom hon försvarar honom.

999.8cc

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2011
Hoj
R1
Fäkta? Hade du själv varit rädd för en spinkig HANDFÄNGSLAD 12-åring på max 40kg? Detta är en stor, fullvuxen, beväpnad ordningsvakt på runt 120-130 pannor med stor, fet, beväpnad kollega bredvid sig, kolleger på väg, polis på väg. Allvarligt, han måste ha extremt liten ***.

Kanske inte handlar om att vara rädd utan att vilja komma hem från jobbet utan blåmärken. Du pratar precis som att vakterna helt ska sakna rättigheter om dom blir slagna av helt okända unga personer.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag hoppas att pojkens mamma inte har något emot att bli sparkad på, mordhotad och kallad "jävla hora" eftersom hon försvarar honom.

:D

I den bästa av världar hade ungen åkt på repressalier även på hemmafronten efter ett sånthär utspel. Men hade så varit fallet hade det här aldrig inträffat.
V.s.v i intervjun med modern som var fullt medveten om att slyngeln "är provocerande". (finare ord för "ett litet as" )

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Man undrar ju om BoSoZoKu trollar i denna tråden:va

Har själv tre ungar och hade någon av dom hamnat i 12åringens situation hade jag ju undrat vad fan dom gjort och vad jag gjort för fel i uppfostran.
Tycker vakterna skötte situationen föredömligt, själv hade jag nog inte kunnat hålla mig så lugn som dom var.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag till skillnad från dom flesta här har egna barn.

Inget av vad den vakten gjorde skadade på något sätt ungen.

Ungen fick däremot lära sig att skrika "jag ska mörda dig jävla hora" samt att sparka på folk när man är i klart underläge är en jättedålig idé.
Speciellt om det är stora starka människor med uniform som gör sitt jobb.

Mina barn har blivit stoppade av polis i olika sammanhang och då har mina barn skött sig hyfsat bra och föreslagit att ringa mig och poliserna har då ringt hem till mig och vi har kunnat prata om saken.

Ingen av dom uppenbara lagbrotten har då behövt leda till någon åtgärd från polisens sida, ingen har behövts hållas fast, ingen har skrikit okvädningsord.

Ena gången åkte poliserna hem till mamman dagen efteråt och bad båda om ursäkt för att dom hade betett sig felaktigt mot sonen.

En annan gång bad dom mig om ursäkt för att dom hade kvarhållit min son 45 minuter felaktigt i en trafikkontroll, jag tror till och med att dom åkte till eller ringde hans jobb och bad om ursäkt för att han blev sen till jobbet.

Är bara alla parter lugna och förståndiga och agerar därefter så behöver ingen ligga på det smutsiga golvet och snyfta

:klappar

Har själv tre ungar och hade någon av dom hamnat i 12åringens situation hade jag ju undrat vad fan dom gjort och vad jag gjort för fel i uppfostran.
Tycker vakterna skötte situationen föredömligt, själv hade jag nog inte kunnat hålla mig så lugn som dom var.

BoSoZoKu trollar nog i alla trådar han skriver i.

tkdrille

Guest
De måste vara något stort fel på min datorn. Mamman säger att vakten slår ungen med batong. Min dator får inte fram den bilden. Utan jag uppfattar de som att vakten fäller fram batongen på ett bestämt sätt så den flyger ut. Men inte att han träffar ungen . Jag får nog köpa en ny dator så jag ser detsamma som mamman.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
De måste vara något stort fel på min datorn. Mamman säger att vakten slår ungen med batong. Min dator får inte fram den bilden. Utan jag uppfattar de som att vakten fäller fram batongen på ett bestämt sätt så den flyger ut. Men inte att han träffar ungen . Jag får nog köpa en ny dator så jag ser detsamma som mamman.

Ungfan har väl sagt till mamman att vakten slog honom, alltså är det en absolut sanning för den ömma modern. Precis som att ungen absolut inte gjort nåt som helst fel.

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Man får väl ta till de medel som behövs. men i detta jävla curlingsamhälle verkar ju varenda jävla fåne tro att de kan bete sig hur som helst utan några som helst konsekvenser. Ang denna händelse, ja lite väl mycket sk övervåld mot en en tanig liten skitunge. fan vakten ser ju ut att väga en bra bit över 100 iaf. men snorungen ifråga ska inte heller gå runt och tro att han kan göra som han vill o komma ifrån det ostraffat.

Vakterna får väl inse att de begick tjänstefel, och hoppas den osnutna ungjäveln lärt sig en ordentlig läxa.

tkdrille

Guest
Ungfan har väl sagt till mamman att vakten slog honom, alltså är det en absolut sanning för den ömma modern. Precis som att ungen absolut inte gjort nåt som helst fel.

Men om de visar samma hos dig som jag ser, så fäller han upp den? Jag vet inte hur sådana funkar. Men lite kraft behövs säkert.

Mammor kan bli konstiga, som att släppa ut sina 12 åringar och yngre för att åka tunnebana =) Finns de inte massa räliga gubbar där i underjorden tänker jag.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Men om de visar samma hos dig som jag ser, så fäller han upp den? Jag vet inte hur sådana funkar. Men lite kraft behövs säkert.

Mammor kan bli konstiga, som att släppa ut sina 12 åringar och yngre för att åka tunnebana =) Finns de inte massa räliga gubbar där i underjorden tänker jag.

Ja han fäller ut batongen. Funkar som ett teleskopspö typ.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

BoSoZoKu trollar nog i alla trådar han skriver i.

Man kunde ju hoppas...

Låt mig gissa.... "Stackars ensam mamma?"
Offermentaliteten är med i paketet. Nu har hon sytt en alldeles egen martyrkåpa åt juvenilen.

Fredde_85

69hk 117kg = :D
Gick med
11 May 2006
Hoj
Husqvarna TC610 Motard
Allt jag ser är att han fäller ut sin teleskopbatong..även om den skulle råka träffa hans ben just då så är det fan inget "batongslag".
Men morgonsoffan väljer såklart att visa ett klipp där den sekvensen är väldigt otydlig..
Jävla trams! Och folk går ju på den här skiten också.

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Eftersom ordningsvakternas namn finns publicerat så hade ju en idé varit om alla här skickar ett julkort till dom som en liten uppskattning för att dom sköter sitt jobb.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Eftersom ordningsvakternas namn finns publicerat så hade ju en idé varit om alla här skickar ett julkort till dom som en liten uppskattning för att dom sköter sitt jobb.

Det gick ju inte att ta miste på att han gillade att äta gott.
Jag tycker alla kan ge honom en glass i stället.
Här kan man ge honom en glass via SMS:
http://gb.se/glasskiosk/bjud-pa-en-glass-via-sms/

- Vad säger "Bra jobbat!" bättre än Ben & Jerry’s Chocolate Fudge Brownie Shorty via mobilen?

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Tycker synd om vakten i fråga, som skötte sitt jobb snyggt, prydligt & by the book!
Att han dessutom packade ner killens keps i ryggsäcken tyder på att han inte var ett svin....

Ett klassikt exempel på hur en banal sak blåses upp i media & vinklas utav helvete,

Bra jobbat säger jag bara! hade anställt killen bara pga denna video!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...