Chris Ash skrev:Hayabusa Turbo.
Mycket smart svar.... nästan seriöst
Chris Ash skrev:Hayabusa Turbo.
EZrideR skrev:Du har juh hoppat över SV650!!!
Gustav1 skrev:Avbryt!
Nu drar vi ett streck här.
Lokke skrev:Nja, det ser ut som två streck, e det inte ett litet mellanrum mellan dom?
soppatorsken skrev:Blablabla. Ni finnar ska altid dopa er och vara värst hela tiden.
Chris Ash skrev:Alltså visst, en Yamaha R1,ZX9R och GSXR1000 är skitroliga att köra rakt fram med i ett par veckor innan man vänjer sig vid accelerationen(för det gör man). Dock så kommer man snarare att köra långsammare och lära sig långsammare på dessa än på mer lätthanterliga och snälla hojar som man behöver växla lite och hålla upp kurvhastigheten på för att man ska hänga med på krokväg och bana. När man kört hoj ett tag så fattar man att det är att kurva som är kul och då är det fett med en Funduro eller Fazer.
När jag lägger av med racingen och köper gathoj ska jag ha en fet offroadstånka och köra året runt och på alla underlag, blir inte roligare på gatan än så....
gringo skrev:I min hjärna finns det ingen anledning att köpa en "tråkig" hoj. Lärde mig lika bra på en R-hoj. Antagligen kan du framföra en mc på ett korrekt sätt om du fått mc-kortet. Sen att cykeln kanske går som ett skollat troll har inte med saken att göra tycker jag. Förhopnings har du någon spärr i skallen och framför då inte cykeln över din förmåga..
gringo skrev:I min hjärna finns det ingen anledning att köpa en "tråkig" hoj. Lärde mig lika bra på en R-hoj. Antagligen kan du framföra en mc på ett korrekt sätt om du fått mc-kortet. Sen att cykeln kanske går som ett skollat troll har inte med saken att göra tycker jag. Förhopnings har du någon spärr i skallen och framför då inte cykeln över din förmåga..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|