Välkomna Stockholmare!

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Hey!

Ytterligare en 08:a! -77:a stationerad på söder, lämnar bara ön i nödfall, eller om det blir åka av! Ser ni en liten skitig -05 svart triple så vinka :tummenupp

Last edited:

DmS

En ständig ombörjare
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
VN800 & GPZ900R
:tummenupp Samma här! Var I Sollentuna? Själv är jag född å uppvuxen (nåja;) ) I Edsberg...Numer står wigwamen i Krusboda...:)

Kul med fler som byter sida :)
I töjnan, radhusområdet på trädgårdsvägen uppe vid motorvägen, spenderade jag cirkus 13 år, gick bl a fordonsteknisk i rudbecksskolan för en herrans massa år sen :) Sen efter lite hattande hamnade jag i tyresö, kan väl bara säga att du åker förbi mig på vägen hem :)
Fårdala bor jag i, sväng in mot fårdala skola/bangolfen så bor jag där inne i ett av dom 178 radhusen. :)

/Danne

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kul med fler som byter sida :)
I töjnan, radhusområdet på trädgårdsvägen uppe vid motorvägen, spenderade jag cirkus 13 år, gick bl a fordonsteknisk i rudbecksskolan för en herrans massa år sen :) Sen efter lite hattande hamnade jag i tyresö, kan väl bara säga att du åker förbi mig på vägen hem :)
Fårdala bor jag i, sväng in mot fårdala skola/bangolfen så bor jag där inne i ett av dom 178 radhusen. :)

/Danne

heh, übercoolt! Jag fuskade ett år på bygg/vvs I Rudbeck...Vad är det för årgång på dig? Själv är jag -65:a...

Du är inte ensam om hojintresse i F-dala, när jag puttrade till jobbet vid 18 tiden stod det en liten grabb med kameran i högsta hugg när jag passerade...:D

DmS

En ständig ombörjare
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
VN800 & GPZ900R
heh, übercoolt! Jag fuskade ett år på bygg/vvs I Rudbeck...Vad är det för årgång på dig? Själv är jag -65:a...

Du är inte ensam om hojintresse i F-dala, när jag puttrade till jobbet vid 18 tiden stod det en liten grabb med kameran i högsta hugg när jag passerade...:D

Se på fan, då gick vi nog på rudbeck samtidigt... -65'a här med :)
Gick i samma klass som Stefan "Ägget" H som bodde i närheten av simhallen, han körde en blå bol'dor 900 ett tag på den gamla goda tiden :)
Världen e liten, helt klart! Ser du en svartvit XR400 med en jeppe med citycamo brallor och svart jacka i tyresö så lär det nog vara jag :)

Jorå, känner flera som kör i området, mest dual sports men det är ju hojar det med :)

/Danne

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Se på fan, då gick vi nog på rudbeck samtidigt... -65'a här med :)
Gick i samma klass som Stefan "Ägget" H som bodde i närheten av simhallen, han körde en blå bol'dor 900 ett tag på den gamla goda tiden :)
Världen e liten, helt klart! Ser du en svartvit XR400 med en jeppe med citycamo brallor och svart jacka i tyresö så lär det nog vara jag :)

Jorå, känner flera som kör i området, mest dual sports men det är ju hojar det med :)

/Danne

Ballt! Världen är liten....Vi kanske tillåmed känner/känner igen varandra?
haha, JAG hade också en blå bol'd or på den tiden, motospeedkittad till 1054cc smoothboregasare och rensat Jardine 4-1 system..:hihi...känner inte igen nån "ägget" på rak arm dock...

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Bor i nacka, åker gärna med andra men e blyg så det är segt att börja prata med andra hojmänniskor när man väl stöter på dom! =/

Amnebo

"Qui vivra verra"
Gick med
10 Mar 2007
Hoj
ZX-12R
Tjena!

Nybliven Kungsholmsbo efter en sejour i Södertälje. Tyvärr står hojen kvar där än så länge så jag letar som bäst efter en schysst garageplats på Kungsholmen med omnejd. Ett bra tips skulle uppskattas oerhört.. Skicka ett PM. Någon? :confused:

Självklart är jag på för lite stockholmsåka oavsett! :tummenupp

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Bor i nacka, åker gärna med andra men e blyg så det är segt att börja prata med andra hojmänniskor när man väl stöter på dom! =/

Känner inte heller någon från körningarna men det var inga problem alls, pratade med flera och hade det jätte-trevligt....

Så haka på och allting kommer automatiskt :tummenupp

JayZin

If I Only Had Wings On My Gixxer.......
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
GSX-R 1000
Hej, Hola, Salam oa aleikom, Khodafis, hei, Hello, Bonjour, привет, tungjatjeta, Zdravo, γεια, nabadeey, merhaba..........

Who am i:va

Bor gör jag hemma, som ligger söder om söder, men bara över vattnet.
Kör gör jag som faan, alldeles för fort, d e därför jag har en gsx-r 1000 och inte en vespa.
Är med i Nolimitryderz som är en nystartad klubb för alla som vill vara med. En kamera sitter nästan alltid på för att föreviga alla galenskaper både på bana och allmänna vägar. Så om du e egenkär, vill fastna på film och hamna på nätet. Då vet du....

Puss och kram

George Bin Laden

Last edited:

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Gul Hornet 600
YES!

nu är jag tillbaka!! Örby MC gjorde underverk med hojen. Nu har jag nya gafflar, nya skivor, ny undre styrkrona, nya belägg och nytt styre.

I kväll var det tur till Gustavsberg och glassätning. =)

Imorgon blir det en tur till Sala Källa. Cya!

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
YES!

nu är jag tillbaka!! Örby MC gjorde underverk med hojen. Nu har jag nya gafflar, nya skivor, ny undre styrkrona, nya belägg och nytt styre.

Berätta om Örby MC, jag tror aldrig jag hört talas om dom trots att jag bor relativt nära. :va

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Gul Hornet 600
Berätta om Örby MC, jag tror aldrig jag hört talas om dom trots att jag bor relativt nära. :va

http://www.orby-mc.se/

Verkar vara ett relativt litet företag. Duktiga meckar, bra bemötande. Dock tog det en månad att få fram alla delar, men det ska nog inte de lastas för. När de väl fått delarna tog det 2 dagar så kunde jag hämta ut den. :tummenupp

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
http://www.orby-mc.se/

Verkar vara ett relativt litet företag. Duktiga meckar, bra bemötande. Dock tog det en månad att få fram alla delar, men det ska nog inte de lastas för. När de väl fått delarna tog det 2 dagar så kunde jag hämta ut den. :tummenupp

Jojo, googla kan jag. Ohwell kul med nya butiker och verkstäder, trist att de valde fel märke bara :)

Reodor Felgen

It´s better to burn out than fade away..
Gick med
26 Aug 2005
Hoj
CBR 929 rr
Är en periodare som tänjer på gränserna lite för varje gång...:D ...bor i Sumpan och åker gul/blå blejd. Ett par ggr med sh-gänget har det blivit. Nu 2007 ska det bli bättring!!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Men ojdå. Jag har visst glömt att presentera mig :rodnar
Bor i Midsommarkransen och försöker å det bestämdaste på att fixa kortet, trots Länsstyrelsen idoga försök att sätta käppar i hjulen på mig :kulspruta

Är från Karlskoga från början och en trevlig prick som gärna tar en bärs eller två. Är nära släkt med Niklas72 här på forumet.
Växte upp vinkandes åt motorcyklister på väg till/från Gelleråsen så hojsuget har man haft sen barnsben, men aldrig fått armen ur :arsele förrens nu :D

Letar garageplats i kransen området med omnejd så om ni vet nån så hojta gärna.

Nån som vill komma förbi å snacka hojar eller bara ta en bärs så äre bara att hojta till! :tummenupp

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Säger också hej här då :hej Lär väl förhoppningsvis träffa en del av er på vägarna (och banorna :rolleyes: ) :yoparty

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa