Samma här! Var I Sollentuna? Själv är jag född å uppvuxen (nåja
) I Edsberg...Numer står wigwamen i Krusboda...
![]()
Kul med fler som byter sida
I töjnan, radhusområdet på trädgårdsvägen uppe vid motorvägen, spenderade jag cirkus 13 år, gick bl a fordonsteknisk i rudbecksskolan för en herrans massa år senSen efter lite hattande hamnade jag i tyresö, kan väl bara säga att du åker förbi mig på vägen hem
Fårdala bor jag i, sväng in mot fårdala skola/bangolfen så bor jag där inne i ett av dom 178 radhusen.
/Danne
heh, übercoolt! Jag fuskade ett år på bygg/vvs I Rudbeck...Vad är det för årgång på dig? Själv är jag -65:a...
Du är inte ensam om hojintresse i F-dala, när jag puttrade till jobbet vid 18 tiden stod det en liten grabb med kameran i högsta hugg när jag passerade...![]()
Se på fan, då gick vi nog på rudbeck samtidigt... -65'a här med![]()
Gick i samma klass som Stefan "Ägget" H som bodde i närheten av simhallen, han körde en blå bol'dor 900 ett tag på den gamla goda tiden
Världen e liten, helt klart! Ser du en svartvit XR400 med en jeppe med citycamo brallor och svart jacka i tyresö så lär det nog vara jag
Jorå, känner flera som kör i området, mest dual sports men det är ju hojar det med
/Danne
Bor i nacka, åker gärna med andra men e blyg så det är segt att börja prata med andra hojmänniskor när man väl stöter på dom! =/
YES!
nu är jag tillbaka!! Örby MC gjorde underverk med hojen. Nu har jag nya gafflar, nya skivor, ny undre styrkrona, nya belägg och nytt styre.
Berätta om Örby MC, jag tror aldrig jag hört talas om dom trots att jag bor relativt nära.![]()
http://www.orby-mc.se/
Verkar vara ett relativt litet företag. Duktiga meckar, bra bemötande. Dock tog det en månad att få fram alla delar, men det ska nog inte de lastas för. När de väl fått delarna tog det 2 dagar så kunde jag hämta ut den.![]()
Jojo, googla kan jag. Ohwell kul med nya butiker och verkstäder, trist att de valde fel märke bara![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |