Ja den är riktigt ugly, jag hade en i slutet av åttiotalet, sen köpte jag en sån igen för några år sedan. Men jag krävde större fixar så jag toppade upp med en Honda Helix häromåret, den utklassar nog Spacy i fulhet
Både Spacy och Helix är fula att se på. Så fula att man nästan vill ha en. Ungefär som när man tycker synd om en ful hundvalp, och vill klappa den och ge den godis. Skulle gärna ha en Helix eller Spacy "bara för att"...
Honda är modiga som tar fram futuristiska och märkliga modeller. Se bara på Vultus. Så ful (eller är den bara märklig?) att man nästan vill ha en.
Eller nya X-ADV. Fast den tycker jag inte är ful - utan fräck! Men den bryter ny mark och är en sorts mc/scooter-SUV. Gillar den! Dessutom är den kul att köra. Men nu hamnade jag lite OT. Det var ju fulhet som var ämnet. Inget annat!
Både Spacy och Helix är fula att se på. Så fula att man nästan vill ha en. Ungefär som när man tycker synd om en ful hundvalp, och vill klappa den och ge den godis. Skulle gärna ha en Helix eller Spacy "bara för att"...
Honda är modiga som tar fram futuristiska och märkliga modeller. Se bara på Vultus. Så ful (eller är den bara märklig?) att man nästan vill ha en.
Eller nya X-ADV. Fast den tycker jag inte är ful - utan fräck! Men den bryter ny mark och är en sorts mc/scooter-SUV. Gillar den! Dessutom är den kul att köra. Men nu hamnade jag lite OT. Det var ju fulhet som var ämnet. Inget annat!
Sitter o stirrar och tycker ful men snygg men ful men......Något e fel med den. Den där fram-stänkan, den borde ha sänkts ner lite över däcket, sånt jäkla genomslag med framgaffeln tror jag inte görs med den hojen att stänkan ska sitta som på en offroad. Tror det är den som skaver i mina ögon. Men annars inte så tokig.
Formgivning!Den är snygg som fan. I tidens anda förstås, men galet väl formgiven ned på detaljnivå. Inklusive framskärmen när man tänkt igenom det.
Ja, den där blågröna med bilkaross väckte ett obehagligt habegärVet inte om det är en effekt av covid men jag får habegär på nästan samtliga hoyar i den här tråden.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|