Tre stycken snabbt framgooglade kandidater:
En BFG är vacker i jämförelse med dessa!
Den brun/gula? Jag vill ha en sån också egentligen. Jag tycker såklart att mina motorcyklar är skitsnygga och tuffa som fan, men alla håller inte med.Jävligt mycket pluspoäng för mitten...Jag hade den andra färgkombinationen då det begav sig, men ville nog egentligen ha den blåvita.
Nä, den var ju fräck. Glida upp vid det lokala italienska caféet på den där ❤
Nu har jag inte läst hela tråden, men är inte alla nya hojar världens fulaste? Ser ju FÖRJÄVLIGA ut allihop. I synnerhet alla japanska "streetbikes" med sinnessjuka lampkåpor och märkliga ljus. Eller för den delen kåphojarna med vingar, ljuddämpare från yttre rymden och könlösa attribut överallt?
Det var bättre förr.
Men Super Veloce är !Fast t.ex. Panigale V4S är ju magiskt vacker, men du kanske bara menade japanska kåphojar? Håller med annars om gathojarna, även de europeiska. MV Agustas Rush 1000 och nya Ducati Monster är ju verkligen inga supermodeller t.ex.
ja, absolut, jag menade nog nakenhojar när jag sa gathojar .Men Super Veloce är !
Ja men kanske inte varjedag åka , är väl lite som att äta ruggiga ostar - ibland?Nu är jag väl inte som alla andra, men jag skulle kunna tänka mig att ha båda två.
Det finns en skönhet även i udda design.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|