Old Badger
SportHojsentusiast
View attachment 463274munch mammut, ingen skönhet..
Fortfarande inte lika ful som de flesta modärna...
View attachment 463274munch mammut, ingen skönhet..
+1 på den!Den där har nog redan varit i tråden, och jag vill fortfarande ha en.
Den här var ju snygg ju!Bimota igen,
Inte världens fulaste, men hur kan man misslyckas så med en retro sportis? Och vad är det för svart sarg runt framlampan? ?
View attachment 466083
Vad är det här för jävla tråd, den e ju fan skitsnygg!!!Skisserna som läckte förra året var snyggare.
View attachment 466084
Har du blivit blåst på specsavers?1Har läst hela tråden. Fulaste hojen är klart den TS postade. Aldrig sett något så fult i hela mitt liv!
Allt snack om att R1 skulle vara fult, ni är bara avundsjuka för att ni inte hade råd och var tvungen att köpa en SV650 istället. Detta är INTE eget tycke utan faktiskt fakta. R1:an har och kommer alltid att vara en jävligt snygg hoj. Frågor på det?
Ful vetefan men tänk så mycket snyggare den varit utan euro 5.....Skisserna som läckte förra året var snyggare.
View attachment 466084
Vilken var den enda i Sverige menar du?Hej jag har 2 av dom mest 'fula' här nämligen en Honda cn 250 även kallad Helix och den enda i Sverige enl transportstyrelsen. Honda PC 800 Och jag är en stolt ägare av dessa... Mvh Micke
Jag var tvungen att googla dem, och nu kan jag inte göra dem osedda.Hej jag har 2 av dom mest 'fula' här nämligen en Honda cn 250 även kallad Helix och den enda i Sverige enl transportstyrelsen. Honda PC 800 Och jag är en stolt ägare av dessa... Mvh Micke
Jag var tvungen att googla dem, och nu kan jag inte göra dem osedda.
Men det måste ju vara superkul att köra ikring på o se folk kasta sig i diket i ren panik
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|