![13e0683bf6877ef452cda8fc4ffd68e5.jpg](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20220123/13e0683bf6877ef452cda8fc4ffd68e5.jpg)
Fixade så du kan åka och köpa den!
Helt sagolik, slår det mesta inklusive hemmabyggen. Vilken dröm att glida fram på en sådan. Den är så kufisk att det måste vara en fransk skapelse?Här är en skarp kandidat med inbyggd toalett, fast locket går åt fel håll.
En konstruktionsmiss kanske.
View attachment 467173
View attachment 467175
Den här skapelsen tog nog hem priset.
Visst är det bra att handikappade kommer ut i arbetslivet, men att som blind designa motorcyklar (om man kan kalla det för en motorcykel) med hjälp av Legolådan och nöd-reservhjulen från företagets småbilar blir inte bra...
![]()
Detta var min tanke också, känns som tankegångarna från cake går igen. ”Hur gör vi ett tvåhjuligt fordon som är så lite som möjligt som en motorcykel?” Den är åtminstone väldigt ren i designen. Cake känns ju mer ihopyxat av överskottsmaterial.Jag slår vad att han muppen som ritar Cake-hojarna tycker att den är vacker…
Och faktiskt - den är nog inte väldigt mycket fulare än gemene årsmodell 2022 ”nakenhoj”, med sina alienlysen, påhittade kylarvingar och tyskröv…
Jag tar gärna en sextiotals Vespa.jag skulle aldrig i livet vilja ha en sådan själv men jag tycker ändå den är ball på något sätt! Om jag tvingats ha en skoter hade jag hellre haft en sån än 99% av övriga skoters på marknaden.
Den där var ju fan frän, även om jag kanske inte skulle ha den som ENDA hoj...
Haha, jo, det hade jag också gjortJag tar gärna en sextiotals Vespa.
Med tillbehör.![]()
Bakskärmarna är redan förberedda för två bakhjulDu ville egentligen ha en traktor men hade inte råd och byggde den här ! BRA JOBBAT !![]()
Ja, och det gör inget att det inte går att svänga, för - vem vill leva med skammen?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |