Ja, då är det ju "baggers" man tycker är fula.Jag kan ha missat det, men jag är förvånad att ingen spårrt-bajker har dragit upp AMA's nya succe "King of the baggers"...?
Som vanligt ligger skönhet i betraktarens öga...
Brough Superior från innan kriget var ju schuukt snugga. Lite Royal Enfield classic on drugs (tycker jag då)En hoj som inte alls är i min smak är en Brough Superior som tydligen ska kosta mer än en Black Shadows.
Lawrence of Arabia hade 7 st Brough Superior och väntade på nr 8 men han dog innan dom hann leverera den.
Ja, då är det ju "baggers" man tycker är fula.
Själva tävlingsformen att tävla med det minst sportiga som finns är ju lite festlig ändå.
Roadracing med korvlådor?
Enduro med goldwings?
Ökenrally med choppers?
Jag skulle skratta som fan.
Ja, man kan ju inte annat än att säga att det där är festligt.
På tok för få speglar för mods, så det är väl rockers.Vad jag vill veta är var den där hamnar i Mods vs Rockers?
Kolla kanalens övriga videos, dom kör hyfsat seriösa äventyrsresor med sina guldvingarJa, man kan ju inte annat än att säga att det där är festligt.
Jag är imponerade av att dom köttade på så pass som dom gjorde ändå, att hoppa en sån där finlandsfärja är nog inte lätt
Vidrigt ful. Känns som man får klamydia om man sätter sig på den…
Folk är idioter.Jag har fått höra "Det där är tammefan den fulaste hoj jag sett!
Självinsikt ? Inte är den vacker men nog/förmodligen inte "världens fulaste hoj" ??Jag har fått höra "Det där är tammefan den fulaste hoj jag sett!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|