Västerås-åka

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Första inlägget i tråden sen oktober :)

Jag ska ut vid ca 18:30, om det är någon som är sugen på att hänga på.
 

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
18:30 fortsätter jag renovera köket tyvärr... så jag och en polare tar tidig (läs solig/varmare) hojtur idag med start vid 16-snåret. Tilltänkt tur blir runt 15-20 mil (Rytterne -> Strömsholm -> Hallsta -> Ramnäs -> Ängelsberg eller sneddning över direkt till Sätrabrunn -> Skultuna -> Vås)... på en höft. Efter 2 kvällars skruvande ska det bli skönt att komma ut en sväng.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
18:30 fortsätter jag renovera köket tyvärr... så jag och en polare tar tidig (läs solig/varmare) hojtur idag med start vid 16-snåret. Tilltänkt tur blir runt 15-20 mil (Rytterne -> Strömsholm -> Hallsta -> Ramnäs -> Ängelsberg eller sneddning över direkt till Sätrabrunn -> Skultuna -> Vås)... på en höft. Efter 2 kvällars skruvande ska det bli skönt att komma ut en sväng.

Inte helt hundra men:vaTror jag mötte dig och någon på en Yamaha R1 el R6 på väg ut från Köping, ni hade precis passerat en bilfirma kl 19:05, har jag rätt:va Såg najjs ut hursonhelst och det var en triumph 675 street:yoparty
 

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Inte helt hundra men:vaTror jag mötte dig och någon på en Yamaha R1 el R6 på väg ut från Köping, ni hade precis passerat en bilfirma kl 19:05, har jag rätt:va Såg najjs ut hursonhelst och det var en triumph 675 street:yoparty

Det stämmer bra det. :D Vi ändrade rutt. Polaren har en svart R6:a. 18 mil avverkade, lite stelt å kyligt på slutet men sköj!
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
De ser ut att bli en fin kväll. Jag och JD tänkte rasta ktm:erna i västerås närområde under kvällen. Någon mer som hakar på? vi kommer befina oss vid Vianors lokaler på hälla runt 17:00 för att sedan knattar runt lite.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
De ser ut att bli en fin kväll. Jag och JD tänkte rasta ktm:erna i västerås närområde under kvällen. Någon mer som hakar på? vi kommer befina oss vid Vianors lokaler på hälla runt 17:00 för att sedan knattar runt lite.

...köpingsturen verkar slå läger vid kajfiket runt 19-19.30 sisådär. Gört.
 

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Började apatidigt på jobbet, så jag slutar nu. Tänkte dra ut Trippel redan före 16:00. Snurrar lite V-ås-trakten, får se vad det blir då alla hojpolare-planer har fallerat totalt idag, den ena efter en andra.

De ser ut att bli en fin kväll. Jag och JD tänkte rasta ktm:erna i västerås närområde under kvällen. Någon mer som hakar på? vi kommer befina oss vid Vianors lokaler på hälla runt 17:00 för att sedan knattar runt lite.

Kanske dyker förbi om jag är i krokarna då. :tummenupp
 

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR
Drar på mig skinnet nu och drar en bombrepa, tobbe eller challe ska ni ut? Eller nån annan? stationen?
 

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Xt660x
Fick en hel del nice material i kameran idag.
Får se när jag hinner editera å ladda upp grejer.

Kan bjuda på 3 kassa kort iaf.

*Edit

Å ett litet smakprov på video :D
Vart inte helt rätt i upplösningen men nästan. Fick det att funka me hd nu iaf och lyckas komprimera bra utan att de ser dåligt ut.

[YOUTUBE-ID]7cN9GQh5SwA[/YOUTUBE-ID]
 

Bifogat

  • GOPR0012.jpg
    GOPR0012.jpg
    234.3 KB · Visningar: 69
  • GOPR0011.jpg
    GOPR0011.jpg
    236 KB · Visningar: 76
  • GOPR0009.jpg
    GOPR0009.jpg
    232.3 KB · Visningar: 72
Last edited:

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Var det några härifån som åkte gamla vägen till Hallsta igår kväll, runt åtta halv nio?? Ni hade stannat i Hallsta på vägen ner mot E 18, jag passerade er där. Ni var många.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Var det några härifån som åkte gamla vägen till Hallsta igår kväll, runt åtta halv nio?? Ni hade stannat i Hallsta på vägen ner mot E 18, jag passerade er där. Ni var många.

Jupp, Köpingsåkar-ligan igår, hälften åkte vidare mot Köping, andra tog suraåsen i rätt tempo. :hihi
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Var det några härifån som åkte gamla vägen till Hallsta igår kväll, runt åtta halv nio?? Ni hade stannat i Hallsta på vägen ner mot E 18, jag passerade er där. Ni var många.

Japp, vi stod efter rondellen, lite halvstök, någon slet lite extra på sitt bakhjul:DDu kom o flög förbi oss bort mot Björksbuss hållet! Klockan var nog närmare 20:30 ialla fall.
 

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Inte flög jag heller:tungan råkade komma åt avtryckaren bara... Hade ni hängt på hade ni fått kaffe i Kolbäck. :yoparty
 

Kullen

brum, brum!
Gick med
25 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
sukka gixxer 3/4 liters nolletta
några som ska ut och åka imorn?? ska bli bra väder efter lunch såg jag på yr!! :D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top