18:30 fortsätter jag renovera köket tyvärr... så jag och en polare tar tidig (läs solig/varmare) hojtur idag med start vid 16-snåret. Tilltänkt tur blir runt 15-20 mil (Rytterne -> Strömsholm -> Hallsta -> Ramnäs -> Ängelsberg eller sneddning över direkt till Sätrabrunn -> Skultuna -> Vås)... på en höft. Efter 2 kvällars skruvande ska det bli skönt att komma ut en sväng.
Inte helt hundra menTror jag mötte dig och någon på en Yamaha R1 el R6 på väg ut från Köping, ni hade precis passerat en bilfirma kl 19:05, har jag rätt Såg najjs ut hursonhelst och det var en triumph 675 street
De ser ut att bli en fin kväll. Jag och JD tänkte rasta ktm:erna i västerås närområde under kvällen. Någon mer som hakar på? vi kommer befina oss vid Vianors lokaler på hälla runt 17:00 för att sedan knattar runt lite.
Kommer ut på besök, får se vars man hamnar i slutändan
De ser ut att bli en fin kväll. Jag och JD tänkte rasta ktm:erna i västerås närområde under kvällen. Någon mer som hakar på? vi kommer befina oss vid Vianors lokaler på hälla runt 17:00 för att sedan knattar runt lite.
Var det några härifån som åkte gamla vägen till Hallsta igår kväll, runt åtta halv nio?? Ni hade stannat i Hallsta på vägen ner mot E 18, jag passerade er där. Ni var många.
Var det några härifån som åkte gamla vägen till Hallsta igår kväll, runt åtta halv nio?? Ni hade stannat i Hallsta på vägen ner mot E 18, jag passerade er där. Ni var många.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|