Rotor
happyshit
några som ska ut och åka imorn?? ska bli bra väder efter lunch såg jag på yr!!
Har tyvärr fet städdag med bostadsrättsföreningen, därefter fira kalas. Typiskt!
några som ska ut och åka imorn?? ska bli bra väder efter lunch såg jag på yr!!
Blir det väder kommer italienskan rullas ut idag.
Farsan ska plocka ut fighterrettan och jag ska köra lite jag med. Slutar kl14.00 är väl hemma runt 14.30. Västermorunda?
:metal - kan funka!
Skall ta en löprunda, och byta stabilisatorstag på våfflan...men man har ju heeeela dagen på sig! xD
Va roolit! Jag hör av mig när jag är hemma.
:metal - kan funka!
Skall ta en löprunda, och byta stabilisatorstag på våfflan...men man har ju heeeela dagen på sig! xD
Vädret styr, rockar det ramlar jag förbi hemma hos dig säg kvart i 3. :metal
hur fan kan ni har så fint väder när jag ser regn på mina fönstren eller har du börjat att ut italienskan i regn??
Blå himmel och 23 grader i SKUGGAN för närvarande, sommarkänsla, folk snickrar o bygger altaner, grillar och klipper gräs härLivet är orättvist ibland Carro
Var ut och tog en 10 milsrunda med obligatoriska Markan på schemat idag. Det var riktigt skönt grepp i den varma asfalten, endast ett mindre bakhjulssläpp
Tänkte åka en runda imorgon runt 13:00 med en polare, om det är någon som är sugen på att hänga på är det bara till att skriva det så möts vi upp någonstans inne i stan.
Jag är nog på! Stationen vid 13.00? Gabor och Sportis var visst lite sugna också... eller?!?
Första inlägget i tråden sen oktober
Jag ska ut vid ca 18:30, om det är någon som är sugen på att hänga på.
Jag är nog på! Stationen vid 13.00? Gabor och Sportis var visst lite sugna också... eller?!?
Jäklar vad omycket folk det var vid stationen klockan 13! Jag och grannen fick ta en egen tur. Det kom några droppar ibörjan men det slutade väldigt snart och sedan var det snustorrt!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|