Västerås-åka

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Farsan ska plocka ut fighterrettan och jag ska köra lite jag med. Slutar kl14.00 är väl hemma runt 14.30. Västermorunda?

:metal - kan funka! :)

Skall ta en löprunda, och byta stabilisatorstag på våfflan...men man har ju heeeela dagen på sig! xD
Vädret styr, rockar det ramlar jag förbi hemma hos dig säg kvart i 3. :metal
 

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
:metal - kan funka! :)

Skall ta en löprunda, och byta stabilisatorstag på våfflan...men man har ju heeeela dagen på sig! xD
Vädret styr, rockar det ramlar jag förbi hemma hos dig säg kvart i 3. :metal

hur fan kan ni har så fint väder när jag ser regn på mina fönstren eller har du börjat att ut italienskan i regn??:va:confused:
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
hur fan kan ni har så fint väder när jag ser regn på mina fönstren eller har du börjat att ut italienskan i regn??:va:confused:

Blå himmel och 23 grader i SKUGGAN för närvarande, sommarkänsla, folk snickrar o bygger altaner, grillar och klipper gräs här:DLivet är orättvist ibland Carro:)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Sjukt, sjukt fint väder idag. :D Rena värmeböljan, nu kommer man ihåg igen hur det är att ta sig ur skinnstället när man inte har underställ. :näsblod

Skön tur med Almgren avklarad, klart mysigt idag, Westermo Ring åt fel håll å grejer.

Fighterfarsan (Almgren senior) meckade bromsar på faJtern.

Nu blir det lite grill och en kall ale, max två - crossträning imöra! :metal
 

Bifogat

  • fighterfarsan.jpg
    fighterfarsan.jpg
    245.3 KB · Visningar: 68
Last edited:

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Var ut och tog en 10 milsrunda med obligatoriska Markan på schemat idag. Det var riktigt skönt grepp i den varma asfalten, endast ett mindre bakhjulssläpp:näsblod

Tänkte åka en runda imorgon runt 13:00 med en polare, om det är någon som är sugen på att hänga på är det bara till att skriva det så möts vi upp någonstans inne i stan.:yoparty
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Var ut och tog en 10 milsrunda med obligatoriska Markan på schemat idag. Det var riktigt skönt grepp i den varma asfalten, endast ett mindre bakhjulssläpp:näsblod

Tänkte åka en runda imorgon runt 13:00 med en polare, om det är någon som är sugen på att hänga på är det bara till att skriva det så möts vi upp någonstans inne i stan.:yoparty

Jag är nog på! Stationen vid 13.00? Gabor och Sportis var visst lite sugna också... eller?!?
 

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Sambons pappa kommer på besök på sin XJR1300 från Sthlm idag. Jag, sambo (bakpå), hennes far och min far (på sin nya) ska ut en sväng. Tajmar tiderna så kanske i tittar förbi vid stationen och säger "hej" iaf. Vi kommer dock att köra före 13:00; inget bombartempo med tjejen bakpå.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag är nog på! Stationen vid 13.00? Gabor och Sportis var visst lite sugna också... eller?!?

Alltid sugen vid fint väder, men kan inte själv förrän efter 16:00 något idag. Men under tiden håller vädret på spricka upp o torka där ute:)
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Jäklar vad omycket folk det var vid stationen klockan 13! Jag och grannen fick ta en egen tur. Det kom några droppar ibörjan men det slutade väldigt snart och sedan var det snustorrt! :fakta :)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jäklar vad omycket folk det var vid stationen klockan 13! Jag och grannen fick ta en egen tur. Det kom några droppar ibörjan men det slutade väldigt snart och sedan var det snustorrt! :fakta :)

Bilder!:tummenupp(innan jag tror´t)Själv var jag ute en solotur ikväll 3-4 mil el nått cruisandes.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top