road_runner
Ny medlem
någon som vet om det är möjligt att beställa ett två delat skinnställ men typ 54 i jacka och 52 i byckor från fc moto... har skickat ett mail och frågat dom också men tänkte jag skulle se om det är någon här som kanske vet
ja klart det går men se bara till att du tar samma märke då 2 olika märke inte kanske passar i skarvningen
du har ju "Leather Jackets/Leder-Jacken" sen får du ta ett par byxor i "Pants/Hosen"
håller på att bli galen! har ringt fcmoto hela morgonen men inte fått något svar..dom kanske ser att det är en upprörd svensk som ringer och helt enkelt skiter i att svara.. äh ok kanske inte men dom har som sagt fortfarande inte skickat mina grejer och dessa beställdes som sagt 30/3.. är det "endast" dessa nummer som gäller?
+49 241 4639474
+49 241 4639472
hur länge har ni som ringt behövt sitta och vänta på svar?
Ska iväg på supermotard kurs om 3 veckor, vågar man chansa att det kommer? ;o Ringde ner och frågade och de sa at de hade allt det jag behövde i lager. ( skinnställ. handskar, ryggskydd och stövlar). Det blir ju väldigt segt om det inte hinner komma. Vissa här inne har ju haft väldig strul med dem, men många säger också att det kommer snabbt;o vågar man chansa:O?
Dyzon det är fel nummer du har. läs igen på forumet får du rätt nummer och då svarar dem =)
Nån som vet ifall man kan få ytterligare rabatt ifall man köper mycket på en gång? Jag behöver som sagt hela utrustningen hjälm, ställ, handskar, stövlar och ryggskydd. Någon som testat fråga om offert via mail eller telefon för att få ner pris ytterligare?
Hoppas det går bra! '
Nu till mitt lilla problem
När man ska ringa ner till dom, på vilket språk ska man prata på?
Engelska eller Tyska?
Själv kan man ju ingen tyska, och om jag tänker efter, så känner jag nog ingen som är så hajj på det.
Jag testade tyskan, men det var innan jag insåg att min tyska dessvärre är rostig. Engelska funkar dock finfint.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|