steFANTASTIC
Ny medlem
tack !
får man väl ta och säga när man beställde ett par vertigo corsa och fick hem ett par vortice ist? :>
får man väl ta och säga när man beställde ett par vertigo corsa och fick hem ett par vortice ist? :>
Jag skulle rekommendera att välja "Pay on Delivery" eftersom det gick sjukt mycket snabbare än att betala med VISA...
Jag beställde en hjälm och betalade direkt med VISA den 3/9. De allokerade pengarna direkt men de drog inget från kortet. Då ingenting hände med min beställning trots flera mail med påtryckningar så avbokade jag den fem dagar senare (8/9) och efter någon dag släppte de pengarna. Jag beställde en ny hjälm och ett par Sidi Vertigo den 8/9 och de skickade den dagen efter! Den 13/9 hörde åkeriet av sig men jag var på Island och när jag ringde dem i morse så ville de ha betalt innan de kunde åka ut med paketet så jag betalade Skellefteå Lastbilsstation pengarna direkt via en internetsida men de trodde inte att de kunde leverera idag men jag chansade och skrev ett meddelande till chauffören att han kunde leverera till mitt jobb och bad honom att ringa mig vilket han gjorde på lunchen så nu har jag min hjälm och stövlar 6 dagar senare
Kan bara instämma som nöjd handlare. Även fast jag fick vänta 3,5 vecka på hjälmen jag beställt, arai rx7 corsair randy, så är jag nöjd. När hjälmen kom idag så noterade jag att det var en rx7 GP dom skickat istället. Kollade mailen där dom bad om ursäkt för den långa leveranstiden och kompenserade mig med en dyrare och nyare modell. Mig gjorde det ingenting!
/A
Vi har alltså lärt oss att beställa under hösten/vintern så slipper vi klaga på stackarna som får jobbiga mail av kräsna svenskar
Dock så Betalade jag med kort och efter jag hade gjort beställningen så kollade jag kontot så att betalningen var gjord(reserverat köp) och det var den. fast när jag kollade på kontot så var det inga pengar dragna(eller kommande betalningar) men på deras hemsida står det att min beställning är betald?
Han kanske kollade lite senare!Kollade du olika konton, eller varför skriver du två gånger att du kollat kontot (med olika resultat) ?
hittills nöjd fc-moto kund, beställde soumy skinnställ 24/8(kvällen) lämnade butiken 25/8 fick dom 27/8 och jag betalade med visa, dock var jag inte lika nöjd med UPS som levererade varan, dom kommer hem till mig vid 2 tiden på en vardag, nu jobbar jag skift men var ute och åkte hoj vid tillfället dom kommer men väl när killen står utanför min dörr och inte jag öppnar ringer han mig och jag kunde inte svara då men ringde upp senare då hade han åkt iväg men jag hade en som kunde hämta paketet där han var så det löste sig men att dom inte ringer och bestämmer en tid dom kan komma?? men men, gjorde en ny beställning på en motocross hjälm 8/10 står att det är betalat men dom har inte skickat än, igårkväll beställde jag goggles från Dirt Bike Bitz(UK) dom skickades idag.
UPS hemleverans? De ska ta kort om jag inte missminner mig.. De vanliga Visa, MasterCard etc
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|