Tack då slipper jag ha kontanter hemma Tycker om att euron bara sjunkar & sjunker, växlingskursen hos forex är just nu 9.32
De tog inte kort i september vid hemleveransen så kolla upp det med UPS innan!
Tack då slipper jag ha kontanter hemma Tycker om att euron bara sjunkar & sjunker, växlingskursen hos forex är just nu 9.32
De tog inte kort i september vid hemleveransen så kolla upp det med UPS innan!
Beställde en Schuberth C3 hos dem igår & den är skickad nu ikväll så förhoppningsvis kommer den innan fredag så jag får mig en fin julklapp!?
Om ni handlar på fc-moto kan ni skriva in "facebook10" utan situationstecken vid "coupon" rutan när man ska betala så får ni yttligare 10% rabatt på det redan snorbilliga priset.
Varsågoda!
Om ni handlar på fc-moto kan ni skriva in "facebook10" utan situationstecken vid "coupon" rutan när man ska betala så får ni yttligare 10% rabatt på det redan snorbilliga priset.
Varsågoda!
Nu hänger jag inte med, är det en form av rabatt kod ungefär?
Nu hänger jag inte med, är det en form av rabatt kod ungefär?
Tänkte också lägga en beställning från fc-moto. Är det bättre att lägga en beställning idag? Läste lite gamla inlägg om folk som har haft mycket problem med fc-moto. Men dom kanske har bättrat sig lite?
Annars några bra tips vid beställningen? Maila o fråga om leverensstatus? Och välja "Pay on delivery"... nånting mer?
Man vill ju gärna slippa allt krångel, med tanke på att så många haft problem med dom.
Tack för ett bra forum!
Mvh JForsman
nån som har en bra idè till hjälm för motard? som inte är svin dyr?
jag köpte o'neal 908 scorch blue men o'neal 810 serien är snygg och bra pris
tackar för tipset, de var ju helt okej inte så värst dyra direkt, 810 serien har ju visir oxå som jag vill ha men de hade inte 908 va? om jag inte såg helt fel.
jag tittade på nån ny hjälm typ samma stuck men den kosta 3400 har jag för mig, har inte riktigt råd med det. såå oneal verkar ju rätt okej. bra märke oxå
bara beställa, enda problemet jag hade var att dom inte hade saker som stod på deras hemsida så jag beställde en hjälm och betalade, fick reda på efter att dom inte hade kvar den så jag var tvungen och maila eftersom jag redan hade betalat men fick maila dom i typ 3 veckor bara för att dom kollar mailen 2ggr i veckan.. men tillslut gick allt bra, fick ännu billigare bara för att dom krånglade
Varsågoda!
908 har inte visir men jag tycker det är luddigt för jag har sett massor med bilder på 810 men aldrig med visiret nere så jag börjar undra om det bara är nått dekorativt
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |