beställde aav dem förra året. Det tog sin tid.. och otroligt långsamma på att svara på mail. Ledsnade och ringde dem istället. Tyskarna är inte superbra på engelska.. fick mina grejer efter 3v.
Kastade iväg en beställning på ett Daineseställ förra veckan, var dock slut och det meddelade de snabbt. Sen när jag mailade tillbaka och frågade om ett annat ställ så har de inte svarat. Så jag drog iväg ett mail och sa att jag ville avbeställa. Det gjorde jag i onsdags och har inte fått svar sen dess.
Beställde istället via bimoto.be. Efter lite mailande fram och tillbaka (fick svar på några timmar) så beställde jag därifrån i torsdags. På fredagen skickade de paketet. Återstår och se när, och vad jag får. Men hittills mycket bra service
Kommunikation är inte Tyskarnas starka sida. Väntar svar från Fc.moto på min senaste mail. Nåja får se hur det hela artar sig. Bröderna Nilssons mc har rätt schyssta outlet priser på vissa grejer, går inte jämföra med nätbutikerna dock. Men fan så mkt trevligare och säkrare köp. Ska fortsättningsvis kolla med dem först innan jag beställer nåt i Tyskland.